samool Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Om jag greppar tag på ett fönster med musen. T.ex. Winamp och drar runt det snabbt så blir d ju som en svans efter. För att någonting inte hänger med. Är det ögonen som inte gör det eller är det skärmen? För det blir ju så med ögonen också om jag snabbt tar nånting fram och tillbaka i verkligheten. Någon som har koll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Det beror på vilken hz du kör på, jag kör 120hz i Windows och jag ser står, är nog ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Om jag greppar tag på ett fönster med musen. T.ex. Winamp och drar runt det snabbt så blir d ju som en svans efter. För att någonting inte hänger med. Är det ögonen som inte gör det eller är det skärmen? För det blir ju så med ögonen också om jag snabbt tar nånting fram och tillbaka i verkligheten. Någon som har koll? IT'S THE SKÄRM, THE SKÄÄÄRM! Redigerad 24 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Det är din skärm som har en högre responstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Skulle nog tro skärmen, har aldrig tänkt på att det skulle vara ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Har upplevt liknande fenomen, fast med mobilen. Jag snurrade runt mobilen i en cirkel framför ögonen och displayen fick en "svans". Det var mörkt, btw. Därför tror jag det kan bero på att man är trött eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag tror varken att det är ögonen eller skärmen, utan snarare Windows. Om jag har Maxthon (webbläsare), och har ett fönster ovanför detta, som jag flyttar omkring, så får det en "svans", som OP säger. Men om jag flyttar omkring ett fönster som är ovanför skrivbordet så händer detta inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts