The xD Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Och det har knappast någonting med sexställningen att göra. De tror jag fakiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 De tror jag fakiskt Vaddå? Vad tror du? Att det är med sexställningen att göra eller att det är knappast med sexställningen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Att det har med sexställningen att göra såklart. Och så fan heller att det har. LONDON 1969 IS TEH SHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Herregud! Citerar mig själv och säger: låt trådjäveln dö ut! Det är uppenbarligen ett litet skämt, den som vill veta säkert kan ju maila R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Tack för alla hjälpsamma (och ohjälpsamma svar om sexställningen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men herregud orka tjata 69 är en sex ställning där man har oralt sex ok? så thats it. och varför det står lite överallt är ju bara för att rockstar är lite skojjiga av sig. som ni borde ha märkt Ja,det verkar ju inte som något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 69 En myra? helt ärligt jag ser inte vad den bilden har med talet 69 eller tråden att göra.. ..fast jag förstår ju förstås att det inte är en myra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nej, det är en man som *HOST* hennes *HOST* och en kvinna som *HOST* honom (samtidigt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nej, i GTA 2 finns inte Liberty City, Vice City och San Andreas. Det är i GTA 1 det är Liberty City, Vice City och San Andreas plus expansionen GTA London (fjärde staden). Jag bara måste tilläga att GTA:Londen består av 3 delar av London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts