Kiwi Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hejsan. Har precis köpt Outrun 2006 till PSP, väldigt bra spel faktiskt! Det finns ju onlinefunktion. Jag undrar om någon mer har det spelet så vi kan köra ett race nån gång? Och om många här har det kan vi ju ha turnering [onödigtskryt]Ligger rankad 688 i världen [/onödigtskryt] /Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jag visste inte ens att det fanns. Men jag har ingen PSP så det blir inget köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Synd Någon annan? Jag lovar att det är det bästa racingspelet till psp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Har det inte, men har kört det iallafall, det var väl ganska kul. EDIT: Kanske har det hos farsan, kan kolla sen Redigerad 25 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts