Mervin Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 För er som har testat EC CD kan jag härmed annonsera en god nyhet. En sida med över 4000 olika fusk (tveksam till om alla funkar) men iallfall finns det en massa fina koder som man kan använda tillsammans med EC CD. Sidan är www.cheatsync.net - där laddar du ned ett program som söker upp alla fusken. Vet inte om det här är en riktig nyhet med tanke på att den kanske funnits ett tag. Men iallfall där är länken, men man måste registrera sig - tog ungefär 5 sekunder för mig (Seriöst det enda du behöver skriva in är Username och Password" Varsågod - jag har över 40 fusk än så länge... Haxxa lungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 För er som har testat EC CD kan jag härmed annonsera en god nyhet. En sida med över 4000 olika fusk (tveksam till om alla funkar) men iallfall finns det en massa fina koder som man kan använda tillsammans med EC CD. Sidan är www.cheatsync.net - där laddar du ned ett program som söker upp alla fusken. Vet inte om det här är en riktig nyhet med tanke på att den kanske funnits ett tag. Men iallfall där är länken, men man måste registrera sig - tog ungefär 5 sekunder för mig (Seriöst det enda du behöver skriva in är Username och Password" Varsågod - jag har över 40 fusk än så länge... Haxxa lungt! oj....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 För dom som har spelet på ps2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 De får köpa sig en Action Replay MAX/Gameshark skiva om de vill fuska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebastian Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 De får köpa sig en Action Replay MAX/Gameshark skiva om de vill fuska... Jag håller med dig Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts