P-C Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vad går du för årskurs/program. För i nian har man iaf inte 20 betyg Han är ju typ 20 bast. Han HADE 16 IG när han gick i nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Han är ju typ 20 bast. Han HADE 16 IG när han gick i nian. Ja men den mörkhyade killen som han så fint uttrycker sig, hade ju 20 står det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Han är ju typ 20 bast. Han HADE 16 IG när han gick i nian. Missade: "Frågan är till Årskurs 7, 8 och 9" Detta gällde i Gymnasiet 9an hade jag kanske 5 IG rest. G alt. VG 20 Bast?!?! 23 om jag får be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 I åttan hade jag mest G. Nu i nian nästan bara VG. Hoppas på några MVG denna terminen som: Matte, biologi, idrott och hemkunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 I jul hade jag tre IG, och resten G, nu har jag betygsvarning i nästan alla ämnen så jag votar på G-barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det är så töntigt att skryta om att man har bra betyg, fast det är ännu töntigare att kalla folk för mvg barn bara för att dom är studiemotiverade. Håller med där. Ännu värre med de som skryter och är stolta över att de har IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Fan, snacka om tändning inför gymnasiet när man får reda på att amn kan sänka sg i 8 ämnen och ändå komma in dit man vill...det känns inte särskilt motiverande för de sista veckkona i plugget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vg/Mvg-barn. Alla IG förutom matte engelska och svenska i åttan men nu har jag fixxat upp dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Håller med där. Ännu värre med de som skryter och är stolta över att de har IG. Nej dom är så tuffa, vi har ett gäng av dessa personer i våran klass. Varje gång dom går förbi i korridoren blir jag så rädd för dom har ju trots allt ig i kärnämnena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts