aKi Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 G och VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 VG. Hade mest VG senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Har inte betyg trots att jag går i 7:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Man har inte betyg förräns i 8:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) VG Redigerad 24 april, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Stolt ägare till 95 poäng förra terminen, hadde betyg i hlften av ämnena. Så någon som hadde betyg i matte kan ju räkna ut hur många av dom som var G/VG/MVG, jag kan det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Har G allt förutom biologi som jag har VG i och musik(wtf?) som jag också har VG i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 VG och MVG BARN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Är väl g-vg. Har igvarning i no nu, då läraren finner mig inaktiv på lekionerna. Men nu har jag bättrat mig rejält dom senaste sju lektionerna . Får hoppas på bra betyg i engelska och musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vote VG-MVG Tänker inte berätta hur många jag har av varje, man vill ju inte vara en skrytare... haha, nu blev det skryt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Det är så töntigt att skryta om att man har bra betyg, fast det är ännu töntigare att kalla folk för mvg barn bara för att dom är studiemotiverade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Tja, man ser ju vilka som lyckas fjäska bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Tja, man ser ju vilka som lyckas fjäska bäst. Det gäller väl å ligga i, inte fjäsk. (inte med de flesta lärare iaf) Vote: VG- MVG Vill ej skryta så jag lägger inte upp betygen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Aldrig fått IG och det är jag nöjd med. Inga MVG heller, men många lärare säger att jag är på god väg så det är väldigt blandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vote: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 IG? Nullade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 IG och G, men det fanns inte välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jaja, jag hade 16 IG (av totalt 24 [4 VG och resterande G]) i slutbetyget. Kom dock på andra plats... En mörkhyad kille hade 20 IG och "vann". Nödvändigt att veta hudfärg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jaja, jag hade 16 IG (av totalt 24 [4 VG och resterande G]) i slutbetyget. Kom dock på andra plats... En mörkhyad kille hade 20 IG och "vann". Vad går du för årskurs/program. För i nian har man iaf inte 20 betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts