Tux Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vote: VG. Nu i 8:an har jag ofta fått en massa VG så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 IG-barn är inte tillräkligt mkt värda för att få rösta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 IG-barn är inte tillräkligt mkt värda för att få rösta? Verkar inte så. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Sorry, Lutar mest till IG/G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 VG~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 VG men det har gått lite trögt de senaste gångerna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Går i 7:an nu... men ligger på gränsen mellan VG-MVG hela tiden på proven... så jag röstade på både VG och MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Null vote, går i sexan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jag är både: IG, G, VG, MVG. La ej någon röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Jävla skryttråd alltså, vet att jag kommer störa mig på de flesta som svarar Så jag får väl hålla mig borta, men först får jag väl ta och förpesta er med mitt svar. Jag antar att jag är ett MVG-barn då jag har fem MVG, två G och resten VG. Annars får det väl räknas som VG och MVG, och det tar jag. Fan, råkade nulla Redigerad 24 april, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 G-VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Olika från ämne till ämne. Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Har väl MVG i allt förutom bild, slöjd, HKk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Antar väl att jag är ett VG/MVG-barn. Gick ut grundskolan med 4 MVG och resten VG, men går ju natur nu så det är väl fler ämnen som passar mig. Redigerad 24 april, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Om jag ska vota... Jag har 4-5-6 IGn är jag IG-barn eller G-barn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Mest VG sen G för resten Vote: G-VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hade fler VG än MVG när jag gick ut nian, dock inte jättemånga fler, och knappt några G alls. Vote: VG-MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts