Foo Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Han säger väl "yes"? och filmen är Gone in sixty seconds. Han menar "yes", men uttalara det "yeah" Grattis 1 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valgarv Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) "There can be only one." Så klassisk jag känner för att choppa av någons huvud varje gång jag hör den. ^.~ Redigerad 27 april, 2006 av Valgarv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Så klassisk jag känner för att choppa av någons huvud varje gång jag hör den. ^.~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ganska ovanligt men tar endå upp det. - ''Fuck you'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 "Get busy living, or get busy dying." nån som kan var den kommer ifrån då !??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) "Get busy living, or get busy dying." nån som kan var den kommer ifrån då !??!?! Vet bara att Dylan en gång sjöng: "He not busy being born is busy dying", men någon film kan ju ha gjort en spin-off på det citatet. EDIT: Kan ha varit The Shawshank Redemption. Redigerad 28 april, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Well there's this passage I got memorized. Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Vet bara att Dylan en gång sjöng: "He not busy being born is busy dying", men någon film kan ju ha gjort en spin-off på det citatet. EDIT: Kan ha varit The Shawshank Redemption. Dä kommer från nyckeln till frihet dvs. The Shawshank Redemption men det har säkert kommit upp flera gånger tidigare. @ felsko: pulp Fiction ? Redigerad 28 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Dä kommer från nyckeln till frihet dvs. The Shawshank Redemption men det har säkert kommit upp flera gånger tidigare. @ felsko: pulp Fiction ? Mm de e Pulp Fiction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Dä kommer från nyckeln till frihet dvs. The Shawshank Redemption men det har säkert kommit upp flera gånger tidigare. @ felsko: pulp Fiction ? Ajemän . Underbar film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Det där talet i slutet på team america. Det där om as,dicks och pussies... någon som vet var man kan hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Im gonna go medieval on your ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Högtalare: FREEDOM IS SLAVERY; WAR IS PEACE; IGNORANCE IS STREAGTH! --- O'Brian: If you wan't a vision of the future, Winston: Imagine a boot stamping on a human face .. forever. 1984 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) En mobbbad elev hoppade ut ur rutan från ovanvåningen i en skola. Så när rektorn stod och pratade med de andra som såg liket(likdelarna). Så sa han; "Ja,det var ju tur att ingen fick den feta ko:n i huvudet!" Redigerad 2 maj, 2006 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 "Get down!" Alla filmer med Schwarzenegger. "When there's no more room in hell, the dead will walk the earth." Dawn Of The Dead (båda, fast framför allt den gamla versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 En mobbbad elev hoppade ut ur rutan från ovanvåningen i en skola. Så när rektorn stod och pratade med de andra som såg liket(likdelarna). Så sa han; "Ja,det var ju tur att ingen fick den feta ko:n i huvudet!" Torkel i knipa! Tänkte lägga upp det citatet jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Går typ såhär: "-Boy finds girl, girl finds boy. Boy loves girl, girl loves boy. Girl leave boy, find a nother boy. Girl die in a accident at the new year festival in a ballon-liknande sak kommer inte ihåg vad det heter. -Goodyear? -No, it was a terrible, terrible, year." Nakna pistolen 1, om jag icke missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 "All you motherfuckers are gonna pay you are the ones who are the ball lickers we're gonna fuck your mothers while you watch and cry like little whiny bitches once we get to hollywood and find those miramax fucks whos making the movie we're gonna make them eat or shit then shit out our shit and then eat their shit thats made up of our shit that we made of meat and then all of you motherfucks are next" Hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 " I employ your reconsider..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) " I employ your reconsider..." I vilken film är det? Jag känner igen det. " I employ your reconsider..." I vilken film är det? Jag känner igen det. Edit: Är det typ Hot Shots eller nån annan actionkomedi? Edit 2: Bah! Vad dumt det blev! Redigerad 7 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts