Runar Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Jag har precis lirat klart God Of War och är nu jävligt taggad på det nya. Så jag undrar när 2:an kommer ut, nån som vet på ett ungefär ? Såg precis att det kommer ut februari 2007...kan det stämma ? Trodde det skulle komma tidigare !!!!! God Of War 2 Preview (Måste dock vara medlem, Gamespot..tror jag) Redigerad 24 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 När PS3 kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 När PS3 kommer ut Nej det det ska väl komma till ps2 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Nej det det ska väl komma till ps2 ! Läste nyss i ett Sp nummer, jag är inte helt säker men jag tyckte det stod att det skulle komma ut till ps3 iaf. Redigerad 24 april, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 God of War II ska komma till PS2. Dock är redan God of War III under utveckling till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Det kommer efter jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 God of War II ska komma till PS2. Dock är redan God of War III under utveckling till PS3. Listen to the words of the wise Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts