Misterwhoopee Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Fast å andra sidan kan man springa ifrån skott i GTA Hehe... Så nu vet vi alltså var killarna som skapade Matrix hämtade sin inspiration ifrån.. Tycker det är kul med alla "luringar" man kan göra i GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Klart det måste få finnas kvar ett sånt här forum. Gillar man inte GTA 1 kan man kolla på andra ställen, men man får aldrig glömma bort historian. Är trots allt inte så länge sedan man satt och knåpade ihop egna bilar (som sög) till det... Måste ta och gräva fram det (har kvar det till PS1) av ren nostalgi nån dag tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Egentligen gammal topic, men vad gör det? Tycker inte att man ska ge varningar eller låsa trådar i den här forumdelen. Hursomhelst: När jag får tid igen ska jag nog börja med GTA1 igen, jag körde GTA2 i våras. Körde nog aldrig klart, vilket är en riktig synd eftersom jag kom till halva bana tre, tror jag. Snacka om minnen från GTA1-tiden, alltså. Hela (nåja) barndomen kommer tillbaka när man ser bilder från spelet, eller ännu bättre - hör ljud som påminner väldigt mycket om spelet. Flashbacks, aaaaahh!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Oops, det var den visst ja... Svårt att säga när det är på sida 1, doh! Ber om ursäkt om jag gjorde nåt dumt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Äh, ingen fara. Tycker inte jag iallafall, här skrivs det ju så lite ändå så jag tycker inte begreppet "gammal topic" finns, såvida det inte är flera sidor bak, som du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Äh, ingen fara. Tycker inte jag iallafall, här skrivs det ju så lite ändå så jag tycker inte begreppet "gammal topic" finns, såvida det inte är flera sidor bak, som du sa Jo det är nog lugnt! Bra att nån skriver här iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Oh... älskade det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts