Dee Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Varför finns det här forumet fortfarande? Finns det någon som spelar Grand Theft Auto fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Klart det finns folk som spelar det, kanske inte dagligen men, yeye. Tror nog att du kan lista ut själv varför det finns ett forum om GTA på ett gtaforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Någon kan ju få ett ryck när dom har för lite att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Varför finns det här forumet fortfarande? Finns det någon som spelar Grand Theft Auto fortfarande? Joo, jag brukar spela ibland när jag får lust. Låt detta forum vara, det är gamla och härliga tider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Joo, jag brukar spela ibland när jag får lust. Låt detta forum vara, det är gamla och härliga tider! : Det förstås. Om man känner för att vara lite nostalgiska och spela gamla spel... Jag funderar förresten på att installera Wolfenstein 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Det är ju än GTA Sajt, så dom först födda försenar nog sitt eget forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Man kan ju inte glömma bort starten för GTA-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Man kan ju inte glömma bort starten för GTA-serien. Så sant, så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag lirade GTA 1 men hade totalt glömt bort att det var så svårt, när jag var nio klarade jag hela spelet, nu klarade jag ens första banan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Man kan ju inte glömma bort starten för GTA-serien. Indeed, det var ju liksom starten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Så sant, så sant... Indeed, det var ju liksom starten... Oj, två som häller med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Varför finns det här forumet fortfarande? Finns det någon som spelar Grand Theft Auto fortfarande? Nästa gång kan du se till att skapa en tråd med en lite mer beskrivande titel. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Laddar ju faktiskt ner detta... kanske jag kommer väcka forumet till liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag lirade GTA 1 men hade totalt glömt bort att det var så svårt, när jag var nio klarade jag hela spelet, nu klarade jag ens första banan.. Det som är roligt med GTA är att det inte är så jättelätt hela tiden. Tycker t. ex. att man tål alldeles för mycket i andra GTA-spel. Här dör man av ett skott om man inte har skyddsvästen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Laddar ju faktiskt ner detta... kanske jag kommer väcka forumet till liv! Nu vill jag också bli nostalgisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag skulle spela om det inte vore för att med framelimiter laggar spelet något extremt och utan går det hur snabbt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Har du ändrat upplösningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 : Det förstås. Om man känner för att vara lite nostalgiska och spela gamla spel... Jag funderar förresten på att installera Wolfenstein 3D På farsans data har jag massa nostalgiska spel Wolfenstein 3D GTA GTA London GTA 2 Theme hospital m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag lirar detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Det som är roligt med GTA är att det inte är så jättelätt hela tiden. Tycker t. ex. att man tål alldeles för mycket i andra GTA-spel. Här dör man av ett skott om man inte har skyddsvästen. Fast å andra sidan kan man springa ifrån skott i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts