fido vercetti Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Vilket av dessa spel ska jag spela som har hemma hos mamma just nu?: Gta san andreas The getaway Uefa champions leuge 2004-2005 NHL hitz 2003 International leuge soccer(PES1) RTX red rock True crime streets of l.a Gta3 Driv3r Crime life:Gang wars The warriors Gta Vice city True crime NYC Tog inte med spel som var hos pappa eller utlånade. Redigerad 23 april, 2006 av fido vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ursäkta om jag missuppfattar, men frågar du oss om vilket spel DU ska spela? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag röstar på PacMan seriöst ? bra tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 GTASAJTEN är så beroendeframkallande ungdomar kan nu inte ens välja vad dom ska göra. Dom måste skapa en tråd och fråga vad/varför/hur och när. Gtasajten är inte ett forum.. det är en livstil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Gtasajten är inte ett forum.. det är en livstil OMG, så hette jag på msn ffs Aja OT nu varför fråga spela det som du tycker är roligast. vi bryr oss inte, jag bryr mig inte, vem bryr sig? *skuttar iväg och dunkar ner en klad hest* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 OMG, så hette jag på msn ffs *petar på dig* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 *petar på dig* *kastar banana bomb på dig och gömmer mig bakom en enelaktisk mengelulu* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 *kastar banana bomb på dig och gömmer mig bakom en enelaktisk mengelulu* *byter mask går upp bakifrån och petar ner dig från ett stup* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) *byter mask går upp bakifrån och petar ner dig från ett stup* *Kommer rusande med ett får och slänger på Colan och tar skydd bakom ZcruweN* Minnen... Redigerad 23 april, 2006 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 *byter mask går upp bakifrån och petar ner dig från ett stup* *ramlar ner med masken och drunknar, blir sur och disconnectar från servern* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 *tar med alla mina maskar och sparkar kattälskaren till döds* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 *tar med alla mina maskar och sparkar kattälskaren till döds* *Kryper upp haft ihjälslagen och ropar till mina maskar att andvända en tant på Colan innan jag dör* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 *Kryper upp haft ihjälslagen och ropar till mina maskar att andvända en tant på Colan innan jag dör* *Colan rullar för fort med sin stora mage nerför backen och kärringen sprängs i onödan* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Spela det du är mest sugen på att spela, kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Moonwalker!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Moonwalker!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Suck.. så fort det kommer nån onödig topic så ska alla börja snacka om helt andra saker.. kan ni inte göra en egen tråd och snacka så istället? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts