Mattajas Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nästan pinsamt att fråga. Men jag har kollat på instruktionerna och hittar inte vilken knapp man ska trycka på för att hoppa med cykeln i gta san andreas. Just wondering cause me like jumping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mattajas Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Glömde säga att det är på PC.. chiao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Tror enter eller CTRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Tror att det är NumLocks 0:a. 0 Ins. Annars kan man väl kolla på controls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Nästan pinsamt att fråga. Men jag har kollat på instruktionerna och hittar inte vilken knapp man ska trycka på för att hoppa med cykeln i gta san andreas. Just wondering cause me like jumping Left Ctrl. Men kan editera sitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Håll in R1 på "Den vackra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Håll in R1 på "Den vackra". De va ju till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 De va ju till pc När vi ändå är inne på ämnet så kanske någon undrar vad det är till PS2. Du vet, man måste ibland tänka ett steg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 När vi ändå är inne på ämnet så kanske någon undrar vad det är till PS2. Du vet, man måste ibland tänka ett steg till. Hm.. sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Men finns ju inte så många knappar på ps2 -.- bara att trycka runt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Men finns ju inte så många knappar på ps2 -.- bara att trycka runt lite Ja det är ju alltid en poäng. Men noobs finns det ju ocskå gott om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Man börjar undra om trådskaparen har en warez kopia... ... Annars står det ju i instruktionsboken som man får med i spelet om man inte har en warez kopia!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Man börjar undra om trådskaparen har en warez kopia... ... Annars står det ju i instruktionsboken som man får med i spelet om man inte har en warez kopia!! . lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Left Cetarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Man börjar undra om trådskaparen har en warez kopia... ... Annars står det ju i instruktionsboken som man får med i spelet om man inte har en warez kopia!! 90% av alla som spelar SA på dator har en "warezkopia". Så det är ingen idé att sancka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Då är jag en av dem 10 procenten som inte har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 . lol Posta inte om du inte har nåt vettigt att säga. Det var ett onödigt inlägg. Men nu postade jag så jag måste ju säga något jag med. Jag har två SA skivor. Men båda är pajade så jag kör wa**z nu. Men eftersom Jag har 2 köpta så tycker inte jag att jag gör något fel. Jag pajade den ena själv och en kompis pajade den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts