Folke_fisk Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag menar, att man måste ha stor bokstav i ett inlägg? WTF!? och sen att man blir bannad i en månad normala forum har 1-4 dagar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag menar, att man måste ha stor bokstav i ett inlägg? WTF!? och sen att man blir bannad i en månad normala forum har 1-4 dagar "Normala" forum bannar på första varningen.. Du hade 5/5 varningar.. Inget du kan överklaga. Och stor bokstav är för att lära barn som dig förmodar jag att alla meningar ska börja med stor bokstav så det sätter sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Just shut up. Just SHUT THE FUCK UP! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag menar, att man måste ha stor bokstav i ett inlägg? WTF!? och sen att man blir bannad i en månad normala forum har 1-4 dagar Då hänger du på onormala forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Då hänger du på onormala forum. Typ fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag förstår inte att det ska vara problem att hålla in shift i en halvsekund. Plus att det är snyggare med stora bokstäver i början. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Men orka en diskussion till om detta, nu är det väldigt sällan jag får varnings grejen alls. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Just shut up. Just SHUT THE FUCK UP! Ooookeeeej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Kanske är till för att Folke_fisk ska lära sig att: Vi inte vill ha såna som han här Han är en fisk Gå på svenskan Göra annat än spamma hela skiten Dra täcket över huvudet och skämmas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts