glenninho13 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hej! Kan nån lägga upp en sparfil där man är vid uppdragen vid flygskolan. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ska flygskolan ha silver i allt eller ingenting alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Ska flygskolan ha silver i allt eller ingenting alls? LÄS! Han vill ha så man kan göra flygskolan.. Men titta på gtagaming.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag är nästan framme vid flygskolanskolan nu.. du kan få mitt save om du vill då (har INTE fuskat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nåra få uppdrag kvar (4-7 st) + guld i allt på bilskolan @iwex: det finns flyguppdrag efter att man klarat flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nåra få uppdrag kvar (4-7 st) + guld i allt på bilskolan @iwex: det finns flyguppdrag efter att man klarat flygskolan Tror du inte jag vet de? Glen du måste förklara mer exakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Okay här e savefilen anywayz GTASAsf4.b Redigerad 25 april, 2006 av Daniel_al Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) LÄS! Han vill ha så man kan göra flygskolan.. Men titta på gtagaming.com DU får läsa lite IweX... man kan fortfarande göra flyguppdrag efter att man har fått silver i allt. Redigerad 25 april, 2006 av Kane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 DU får läsa lite IweX... man kan fortfarande göra flyguppdrag efter att man har fått silver i allt. ^^ Brons-> faktist skrev fel bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Attached File ( Number of downloads: 0 ) la jag upp den i onödan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vad har hänt med sparfilen?? De e ju bara text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej gå in på mina dokument sen gta san andreas user file och lägg in filen där (den kommer ersätta savefil 4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Men de e bara text när man går in på den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Samma här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Dubbelpost Redigerad 1 maj, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Har ni lagt den i san andreas user files sen startat spelet och öppnat save 4? om ni gjortdet när kommer texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 När man ska öppna länken som borde komma som en grej som frågar om man vill installera. Ochj om man väljer '' Spara fil som...'' så blir de en html fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jaha lägg till .b istället för .html efter då =) förresten så fanns det väll trojaner tiden då jag laddade upp filen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts