Cobra Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Jag undrar om det går att ta bilder från gta3 när man gör olika grajer, finns det något sådant programm, vill gärna ta bilder från mitt gta3 spel med min Ferrari F50... man har ju ändrat och editerat bilens egensdkaper... det är den bästa bilen i gta3... efter förändring... Hur flygar man dodo planet...Går det att Sno helikopter... tacksamm för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 1. för att ta bilder ladda ner HyperSnap DX... 2. det är svårt att flyga dodon men man lär sig (leta guide här) 3. nej det går inte att sno helikoptrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 (redigerad) 1. Ladda inte ner nåt onödigt program, det finns en knapp uppe till höger på ditt tangentbord som det står Print Screen eller Prt Sc på. 2. Tryck på knappen när du vill ta en bild och klistra sedan in i paint. Redigerad 31 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 bilderna bli oftast mörkare än i själva spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 1. Ladda inte ner nåt onödigt program, det finns en knapp uppe till höger på ditt tangentbord som det står Print Screen eller Prt Sc på. 2. Tryck på knappen när du vill ta en bild och klistra sedan in i paint. Visst kan man göra det, men då måste man ju spara manuellt varje gång.. Mycket bättre med ett program som HP Dx som sparar automatiskt varje gång man trycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 jag tycker iaf att de é lättare att trycka på print screen och sen klistra in i paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cobra Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Tack båda två... ska prova båda och se vilken jag gillar mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cobra Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Den utan programmet fungerade faktiskt bäst.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts