JMC Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Om några dar fyller min kusins barn år. Han vill ha ett nytt gameboy då hans gamla åkt i golvet några gånger och slutat funka. Med tanke på åldern på dom flesta medlemmarna här på forumet frågar jag er vilken skulle ni vilja ha? Och varför? Några Plus hos SP *Större skärm än micro *Kan spela alla gamboy spel Några Minus hos SP *Den har inte någon hörlursuttag Några Plus hos Micro *Skarpare skärm (?) *Minst i familjen Några Minus hos Micro *Den kan bara spela GBA spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Om några dar fyller min kusins barn år. Han vill ha ett nytt gameboy då hans gamla åkt i golvet några gånger och slutat funka. SP, min minsta syrra har ett, tycker det verkade ganska nice och bra när jag testade det... men inget jag skulle köpa... Redigerad 23 april, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Med tanke på åldern på dom flesta medlemmarna här på forumet frågar jag er vilken skulle ni vilja ha? Och varför? Haha, den skrattade jag åt Köp ett PSP åt ungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Köp ett PSP åt ungen Han ville ju ha ett Gameboy? Då ska väl ungen få ett Gameboy? Edit:Min brossa ska fylla 13 i år, men han skulle nog tagit ett PSP istället, det skulle jag också gjort för den delen Redigerad 23 april, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Köp ett PSP åt ungen Ja om det ändå gick. Han är Nintendo freak. Så han köper inget där det står Sony. Han byte även till en Nokia mobil då Ericsson gick ihop med Sony Det är faktist sant. Känns som det blir ett SP då den tar alla spel. Men om ni vet saker som Micro är bättre på så kom me det bara. Än kan ni ändra mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Köp ett DS då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 SP FFS ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Köp ett DS då? Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 En SP känns som 'mer GameBoy', mer att hålla i. En Micro känns så liten och tråkig, köp en SP. Fast egentligen borde du köpa en DS åt ungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 DS Suger TOTALT! SP FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 DS Suger TOTALT! SP FFS! Vad baserar du det argumentet på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 DS Suger TOTALT! SP FFS! Que? Varför suger DS? För att den har bättre grafik, trådlös multiplayer, internetstöd, större minne, två skärmar och en pekskärm? Lär dig använda GILTIGA ARGUMENT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 SP , man kan spela alla gameboy spel dvs hans gammla spel kan han spela då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 JMC, Fråga kattälskaren! Eller MetoC7 Ge han en kartong där det står "Gäjmbojj superduper ultramega paket" så blir han glad, I den kan du lägga en tom spelkartong eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 JMC, Fråga kattälskaren! Eller MetoC7 Ge han en kartong där det står "Gäjmbojj superduper ultramega paket" så blir han glad, I den kan du lägga en tom spelkartong eller nåt Fattar inte vad du e så sur för. Micro är den första verkligen bärbara konsolen. Försök få med PSP eller ens GBA SP i fickan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Gameboy SP, såklart. Gör inte så mycket att den inte har hörlursuttag, ljudet är ändå betydelselösst på Gameboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Vad baserar du det argumentet på? Jag har ett och det är segt och så finns det bara småbarns spel... inte nog med det det är ju ömmtåligt som fan och dch DS kan ju inte spela game boy spel... Redigerad 24 april, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fattar inte vad du e så sur för. Micro är den första verkligen bärbara konsolen. Försök få med PSP eller ens GBA SP i fickan! Jag har mitt PSP i fickan och det funkar utmärkt, Har du småa fickor jak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Micro är den första verkligen bärbara konsolen. Försök få med PSP eller ens GBA SP i fickan! Det satt jag också och funderade på. Den är ju jävla liten. Men sen kunde den ju bara spela dom nya spelen. Och jag vet att han har en del gamla spel. Dom blir ju värdelösa isåna fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 SP it is then. Som sagt, ljudet gör ingen skillnad på Gameboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts