Crusader Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Skaparen till ALIAS och LOST, J.J. Abrams ska regisera nästa Star Trek film som ska handla om James T. Kirk och Spock och deras ursprung. Den kommer handla om hur de träffas på Starfleet Academy och deras första äventyr ihop. Manuset ska J.J. Abrams själv skriva tillsammans med ALIAS manusförfattarna Alex Kurtzman and Roberto Orci precis som när han gjorde Mission Impossible III. Detta kan vara ett sidoprojekt och är kanske inte Star Trek XI filmen. Filmen räknas vara klar 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 2008? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 2008? Om två år Jag är inget större fan av Star Trek, men detta blir säkert bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Länk (Heh, sorry. Glömmer alltid det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Eftersom att Lost å Alias är bra så kanske det är värt å se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Trailer (och för en gångs skull en som inte bara består av en massa actionscener) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Verkar tuff, jag tror jag går Jag är inget större fan av Star Trek men det är häftigt med ambitiösa rymdfilmer och det vore kul att se nån verklig konkurrent till Star Wars för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Tror "Sylar" kommer göra en grymt bra Spock, om han bara lyckas tvätta bort (eller om man själv lyckas bortse från den) mycket av den creepigheten han betingats med från rollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Såg trailerna nyss, Detta är nog första gången som jag TROR att jag faktiskt kommer att gilla Star Trek. Även då jag har sett lite av serien, vilken vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts