ZcruweN Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nu har jag fått nått problem med min uppkoppling, ibland bara försvinner den. När jag blir uttloggad från msn och ska köra felsökaren så står det att min standard gateway har försvunnit. När jag startar om datorn funkar den igen, men ca 5-10 minuter senare så försvinner den igen. Det stog också för en liten stund sen att jag inte hade en fungerande IP adress. Så nu till frågan, vad kan vara problemet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Måste .. kämpa .. emot .. paragrafryttarna.. TILLBAKA ERA JÄVLAR! HÅLL ER BORTA *Viftar med svärdet* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Två ord: datorhjälpstråden. Okej ett ord, men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Två ord: datorhjälpstråden. Okej ett ord, men ändå. Ohh sheit tänkte inte på den tråden Aja sorry ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Om du D-link router så gå in på inställningarna på den och kryssa av 4X.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts