JohnnyH87 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 När jag försöker starta San Andreas så fryser hela datorn, varför? Jag har det lagligt och det har alltid fungerat innan. Jag har testat att installera om, men det funkar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Har du moddat eller nåt? Menar du att den första laddnings menyn aldrig blir klar och dator bara laddar och laddar?? Isåfall tror jag att en fil saknas eller är sönder... Så var det för mig när det hände.... annars vet jag ej.. Redigerad 22 april, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 När jag försöker starta San Andreas så fryser hela datorn, varför? Jag har det lagligt och det har alltid fungerat innan. Jag har testat att installera om, men det funkar ändå inte. Den har alltid fungerat tills du gjorde en ändring dvs. modifierade? Eller har du inte gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 När jag försöker starta San Andreas så fryser hela datorn, varför? Jag har det lagligt och det har alltid fungerat innan. Jag har testat att installera om, men det funkar ändå inte. Testa att lägga en filt på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Testa att lägga en filt på den.. Ska han lägga det på datan eller Dvd-skivan? Glöm inte att ta tempen ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Om den har för mycket feber kanske du bör åka till närmaste sjukus för det kan vara allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Om den har för mycket feber kanske du bör åka till närmaste sjukus för det kan vara allvarligt Han kan ju ringa sjukhuset(datasupporten) och kolla först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Gå in i rockstar mappen leta upp GTA_SA filen högerklicka på den och välj egenskaper välj fliken kompabilitet kryssa in kör det här programmet i kompabilitetsläge för: och testa lite av varje...kanske funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Fläkten? Nån Fil saknas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jag installerade ju om, så ingen fil borde saknas, dessutom får jag inte upp något felmeddelande, altl bara fryser fast. Den enda modd jag har är Get CJ High and Drunk modden, men det borde inte vara den som är felet, jag har spelat med den tidigare felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hade du inte sagt att du hade det lagligt hade jag nog kunnat hjälpa. Hrhr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jag installerade ju om, så ingen fil borde saknas, dessutom får jag inte upp något felmeddelande, altl bara fryser fast. Den enda modd jag har är Get CJ High and Drunk modden, men det borde inte vara den som är felet, jag har spelat med den tidigare felfritt. Fläkten kan de vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Men det är bara San Andreas ju. Anyways, testade utan High&Drunk modden, nu verkar det fungera som det ska, men jag fattar fortfarande inte vad felet var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 WTF samma skit igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts