Arman Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Söker efter namnet på fonten som används i menyn av spelet - och även radiostation- och fordonnamnen. Observera att jag inte söker efter fonten Diploma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Har inte den blekaste, men när du ändå startade en sådan här tråd kan jag passa på att säga att GTA fontet heter Pricedown (även fast det inte var det du letade efter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Menar du denna?GtaSA Font? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Menar du denna?GtaSA Font? Nej, inte Beckett heller... ... som används i menyn av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Nej, inte Beckett heller... Jaha ok tyckte det var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Den här är det (bilden). Den används också i andra sidor, bilder och t o m på en servicebil som jag såg förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Du kanske hittar den på Abstract Fonts. Redigerad 23 april, 2006 av MixxHaxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Måste vara Pricedown som samuelszon sa [edit] eh dålig bild prickarna över nån bokstav syns inte... Redigerad 23 april, 2006 av Daniel_al Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Måste vara Pricedown som samuelszon sa [edit] eh dålig bild prickarna över nån bokstav syns inte... Nej det är det inte! Ser du inte skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Men jag sa att det va det närmaste jag hittade -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Men jag sa att det va det närmaste jag hittade -.- Nej du sa det inte...? Ser du inte skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Oj glömde nämna att det va närmaste jag hittade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag vet vad den heter man jag vill inte säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag vet vad den heter man jag vill inte säga det. Då passar jag väl på att inte tacka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Då passar jag väl på att inte tacka... Hoppas det var den du menade. Eller var det inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hoppas det var den du menade. Eller var det inte det? Ja, det var det... du sa ju det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts