rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jadu.. Du kan slå dem, döda dem, skjuta på dem, fotografera dem, göra drive-by:s, skrika på dem, bli fotat av dem. Skrika på dom... av någon anledning finner jag det väldigt komiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Skrika på dom... av någon anledning finner jag det väldigt komiskt Jag med HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Begå självmord med dem ifrån en hög byggnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Man kan springa ifrån dom och visa vem som äger staden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Begå självmord med dem ifrån en hög byggnad! Hahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag brukar köra runt med dom och skjuta alla latinos och bögar i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag gör drive-by med dom, då dödar vi triads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag gör drive-by med dom, då dödar vi triads Triads? Fy på dig , då blir woozie inte glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Triads? Fy på dig , då blir woozie inte glad Haha mitt gäng dör endå, triads har bettre sikte dom skjuter av huvet på mitt gäng i bilen o det roliga e att kropparna stanar kvar i bilen ,jag har foto, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Och skjuta bögar Har du något emot dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Haha mitt gäng dör endå, triads har bettre sikte dom skjuter av huvet på mitt gäng i bilen o det roliga e att kropparna stanar kvar i bilen ,jag har foto, Lägg upp? Sätt på rekrytera alla fusket och så rekryterar du triads och sen startar du gängkrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Här e den, dålig bild e det för att jag la digitalkameran på ljus bild men det funkar endå, plus jag har en LCD tv så det blir inga störiga linjer och bilden blir tidligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts