fido vercetti Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vad kan man göra med sina gängmedlemar? Tips någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Göra drive-by, slåss med poliser ... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Göra drive-by, slåss med poliser ... ^^ Synd att ens gängmedlemar inte kan köra bilen och CJ göra en drive-by Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Gängmedlemmarna har ju inte bästa siktet som finns..drive-by blir ofta "stand-still-drive" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jadu.. Du kan slå dem, döda dem, skjuta på dem, fotografera dem, göra drive-by:s, skrika på dem, bli fotat av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jadu.. Du kan slå dem, döda dem, skjuta på dem, fotografera dem, göra drive-by:s, skrika på dem, bli fotat av dem. Kan dom fota en?? visste inte det, tar man bara fram kamerar ställer sig framför dom så frågar dom om man vill ta kort eller hur gör man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kan dom fota en?? visste inte det, tar man bara fram kamerar ställer sig framför dom så frågar dom om man vill ta kort eller hur gör man ? Ställ dig framför en rekryterad gängmedlem och tryck på L1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ställ dig framför en rekryterad gängmedlem och tryck på L1 Pc...editar när jag har nått att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Helt riktigt. Ha kameran framme, gå fram till någon av dem (som du har rektyrerat givetvis) och så står det 'bla bla kuk, tryck L1'. I alla fall på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Du kan ta med dom till Fort Carson och "ragga" på lantisbrudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Du kan ta med dom till Fort Carson och "ragga" på lantisbrudar. Ragga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ragga? Köra runt i Patriot eller liknande och typ (fusk då) rekrytera nån snygg lantisbrud och köra runt med henne och gröngölingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jag brukar stå på stranden och meja ner poliser... Eller så drar jag ut långt ut i havet med dom och fiskar Men det är otroligt skönt att åka hela Sa runt med en bil full av grönnisarna från grove... Och samtidigt ska man ha Cam Hack i 1p View och på se när dom stäcker sig ut för att skjuta någon stygg polis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hur fasiken fiskar man med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hur fasiken fiskar man med dem? Skjuta fiskarna och hoppa ner i havet/sjön och hämta dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Hur fasiken fiskar man med dem? Han låsas fiskar ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Han låsas fiskar ju.. Med vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hur fasiken fiskar man med dem? Du det var ett skämt... Men man kan säkert modda ett fiske spö och låstas fiska.. men egentligen så brukar jag sticka ut med en moddad båt (som är större) och skjuta ner helikoptrar när jag är efter lyst... det är rätt skoj... Skjuta fiskarna och hoppa ner i havet/sjön och hämta dom Jo, men man vill ju inte ha ihåliga fiskar... men man kan nog hoppa efter dom med ett basebollrack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jadu.. Du kan slå dem, döda dem, skjuta på dem, fotografera dem, göra drive-by:s, skrika på dem, bli fotat av dem. Vad är du för människa? Inte dödar man sina egna gängmedlemmar - SHAME ON YOU! Och om man av händelse råkar göra det - så laddar man om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag gör det :'( när jag behöver skott/vapen gör jag det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts