P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ne men seriöst, det mest pinsammaste var nog när jag var runt 10 års åldern, jag var tidigt uppe och vi hade fått besök. Då skulle jag springa till mina föräldras rum och jag slänger upp dörren. Resten kan ni nog gissa Vad menar du - att du pissade rakt på dom eller att de hade orgie med sina gäster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Ne men seriöst, det mest pinsammaste var nog när jag var runt 10 års åldern, jag var tidigt uppe och vi hade fått besök. Då skulle jag springa till mina föräldras rum och jag slänger upp dörren. Resten kan ni nog gissa Att du sprang till datorn för att skriva det där? Redigerad 22 april, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Att du sprang till datorn för att skriva det där? .lol asZå humår han sa lixxom att han va 10 år typ å du bah sa att efter att dom pippa att han GicK tilL datOrn_ asså att Han va 10 år mena ja då LOOOOL för klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ne men seriöst, det mest pinsammaste var nog när jag var runt 10 års åldern, jag var tidigt uppe och vi hade fått besök. Då skulle jag springa till mina föräldras rum och jag slänger upp dörren. Resten kan ni nog gissa Sex med gästerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Att du sprang till datorn för att skriva det där? Ja absolut, jag kommer från det förgånga, det vill säga 5 år sen. Jag reste fram i tiden bara för att berätta det, hej hopp nu ska jag tillbax 5 år, vi hörs om 5 år igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Ja absolut, jag kommer från det förgånga, det vill säga 5 år sen. Jag reste fram i tiden bara för att berätta det, hej hopp nu ska jag tillbax 5 år, vi hörs om 5 år igen då ÅK INTE! :'( Edit: Vem fan är du? Redigerad 22 april, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 ÅK INTE! :'( Edit: Vem fan är du? En kille som är kändare än dig på Sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 ÅK INTE! :'( Edit: Vem fan är du? Varför har du en mening som jag skrev på din signatuer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Varför har du en mening som jag skrev på din signatuer? För att han gillar dina håriga armhålor? eller för att det är ett idiotiskt och roligt uttalande Redigerad 22 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vad sysslar ni med? Inte undra på varför topicen redan har tre sidor... Återgå till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Har säkert gjort något pinsamt. En sak var när jag ritade min hatlärare. Sedan hittade hon bilden, och blev inte så glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 En gång sjöng jag med glatta toner "Hela skolan står i lågor lalalalalalala!" i ovisshet om att min mördiska lärare befann sig en meter bakom mig. Det hela resulterade i ett kortare samtal med rektorn. Suck för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Någon pinsamt jag har gjort? Jo en gång så satt jag och "smågrälade" med min morsa på bussen, och ja la inte märke till att tre tjejer ifrån min klass satt längt bak i bussen flinade åt mig. Riktigt pinsamt sedan när man ska ut ur bussen och man är tvungen och kolla på deras flinande miner. Redigerad 22 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 En kille som är kändare än dig på Sajten. Är jag känd på sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Är jag känd på sajten? Alla känner väl igen dig mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Der ZcruvZoR Jag har gjort ganska mycke pinsamt.. Hmm.. För någon vecka sen halkade jag så jag slog någon konstig Kulle bytta framför alla snygga sporttjejjer :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Är jag känd på sajten? GTAsajten-kändis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) En kille som är kändare än dig på Sajten. Bara för att du är känd för att vara liten...(finns det ingen 5åring som räcker ut tungan smilie?). Edit: Jo Moroni det var därför jag tyckte det lät så trevligt. Redigerad 22 april, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Inte så pinsamat för mig som för han, men ändå... Till Saken: På bibloteket i staden skulle jag besöka toaletterna, men just detta besök blev någon utöver det vanliga när jag rycker upp dörren och ser en kille sitta där inne, som tillverkar bruna grejjer för fullt, men glömde låsa.... Det som var nästan ännu värre är att när jag senare kommer till skolan och ska till min lektionssal, så sitter samma kille där utanför & han verkar känna ingen mig från dagen innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Bara för att du är känd för att vara liten...(finns det ingen 5åring som räcker ut tungan smilie?). Edit: Jo Moroni det var därför jag tyckte det lät så trevligt. Till och med jag är kändare än dig på GtaSajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts