tojo909 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hur gammal är jag om jag är född igår? 1 dag gammal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Detta börjar gå lite offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Hur gammal är du som frågar så dumma frågor?? Hur gammal är du, som ställer minst lika dumma frågor tillbaka? Nu var jag dum. Redigerad 22 april, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Detta börjar gå lite offtopic Nej då det fixar vi. En gång när gick 5an så slog en 1a mig på näsan med en spade och jag har typ som reflex att få tårar i ögonen när ja slår/blir slagen på näsan. Så alla trodde att jag var värsta mes som fick stryk av en 1a. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Lika gammal som du som ställer ännu dummare frågor tebaka och jag som är ännu dummare som svarar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Men!!!!! Jag GICK i trean smartskalle!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 NI ÄR ALLA IDIOTER! .. okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 NI ÄR ALLA IDIOTER! .. okej? WÖRD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 NI ÄR ALLA IDIOTER! .. okej? Jag gillar fiskpinnar... ...Vad är det som gör dig till en större idiot...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kan ni sluta bråka va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Asså ni fortsätter ju bara. Nu postar vi lite pinsamma händelser. Tack och Adjö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Kan ni sluta bråka va!? Helvete heller. Jag skall dra med mig alla er till ett hejdundrans slagsmål, där mina fyndigheter vad gäller slagord och fysiska sparkar trycker ner er till Jesus håla i underjorden. Redigerad 22 april, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Asså ni fortsätter ju bara. Nu postar vi lite pinsamma händelser. Tack och Adjö Bra sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Helvete heller. Jag skall dra med mig alla er till ett hejdundrans slagsmål, där mina fyndigheter vad gäller slagord och fysiska sparkar trycker ner er till Jesus håla i underjorden. Det märks ju att du är gay. Nej nu drar ajg mig tillbax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det märks ju att du är gay. Nej nu drar ajg mig tillbax Nu var du elak, minsann. Eller inte... Bara för att inte dra på mig en varning utlyser jag min stämmas frekvenser i följande fras "När jag var mindre glömde jag att ta på mig badbyxorna i ett inomhusbad." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Den här tråden passar perfekt i Hall of Shame Fy fan vad jag har skrattat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Den här tråden är rätt pinsam.. _EmiL_: Vilka otroliga argument! Stående ovasioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kom igen nu alla nu slutar vi bråka och sätter oss runt läger elden och tar varandras händer och sjunger *KUMBAYA MY LORD, KUMBAYAAAAA* Ne men seriöst, det mest pinsammaste var nog när jag var runt 10 års åldern, jag var tidigt uppe och vi hade fått besök. Då skulle jag springa till mina föräldras rum och jag slänger upp dörren. Resten kan ni nog gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ne men seriöst, det mest pinsammaste var nog när jag var runt 10 års åldern, jag var tidigt uppe och vi hade fått besök. Då skulle jag springa till mina föräldras rum och jag slänger upp dörren. Resten kan ni nog gissa AIIIIIIIIIIIIIEHHH!!!!!!!! Men fför livet is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 AIIIIIIIIIIIIIEHHH!!!!!!!! Men fför livet is the shit. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts