antepanteboy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Här är en tråd för alla som vill dela med sig av sina värsta pinsamheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Ska inte du berätta Tja, en drog ner byxorna på mig i skolan framför en tjej och endel andra.. grejen var att det var inte bara brallorna åk ner vissa tjejer retade en ju för det efteråt ^^ skrattar bara jag tänker på det edit: glömt låsa toan, och ja och ett annat som jag inte tänker berätta... Redigerad 22 april, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Ska inte du berätta Tja, en drog ner byxorna på mig i skolan framför en tjej och endel andra.. grejen var att det var inte bara brallorna åk ner vissa tjejer retade en ju för det efteråt ^^ skrattar bara jag tänker på det Det där är bara pinsamt om man är dåligt utrustad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Pinsamt... pinsamt... nej, minns inget pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det där är bara pinsamt om man är dåligt utrustad. Retar du mig nu eller ? Ajo, jag räta på ryggen och sa "Jag vet.. jag vet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Cycklat naken 1km för 15kr När jag kom till slutet stod det en buss parkerad.. Den var dock inte tom utan fullpackad med ett handbollslag.. Det var junior tjejer.. hehe.. det var kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det pinsammaste som har hänt var väl när jag skulle in på toa i mitt hus och vi hade massa gäster hemma. Så jag går till toalletten och öppnar och ser att där sitter min gammla dagmamma och utför sitt arbete. Riktigt pinsamt och och nu har jag men för livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Inte nåt jag kommer på nu. Den andra tråden va ju mycket kulare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Det är för vidrigt att ordas om. Kan avslöja att det inehåller avföring. Redigerad 22 april, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jo visst kan jag berätta. Jag och en kompis "lekte" med in 1:a på lågstadiet och sedan när vi kom in i gen så började vi snacka skit om han i klassrummet. Jag hade typ snackat i 5:minuter när jag uptäckte att killen satt mittemot mig. Det var jävligt pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jo visst kan jag berätta. Jag och en kompis "lekte" med in 1:a på lågstadiet och sedan när vi kom in i gen så började vi snacka skit om han i klassrummet. Jag hade typ snackat i 5:minuter när jag uptäckte att killen satt mittemot mig. Det var jävligt pinsamt Det lät verkligen pinsamt... Själv kommer jag inte på något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Jo visst kan jag berätta. Jag och en kompis "lekte" med in 1:a på lågstadiet och sedan när vi kom in i gen så började vi snacka skit om han i klassrummet. Jag hade typ snackat i 5:minuter när jag uptäckte att killen satt mittemot mig. Det var jävligt pinsamt Hur gammal är du om du leker med ettor och sitter i samma klassrum som ettor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det VAR pinsamt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det VAR pinsamt!! Vad har det med din ålder att göra? Read Stells question again, will ya'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vi gick i en skola där mini 1:or 1:or 2:or och treor gick i samma klass Jag gick i trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Vi gick i en skola där mini 1:or 1:or 2:or och treor gick i samma klass Jag gick i trean Det har jag också gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hur gammal är du om du leker med ettor och sitter i samma klassrum som ettor? Hur gammal är du som frågar så dumma frågor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Hur gammal är du som frågar så dumma frågor?? Hur gammal är jag om jag är född igår? sluta tjafsa flickor. Har aldrig hänt nåt sådär jättepinsamt för mig. Redigerad 22 april, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hur gammal är du som frågar så dumma frågor?? Well, Mr. Smartass.. Det är 13 års åldersgräns på forumet, och folk som går i ettan är 8 år gamla.. Cheezus, hur gammal är du själv som ställer ännu dummare frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Hur gammal är jag om jag är född igår? Lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts