KalleR Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Haha stell får bara lyssna på låtar med korta namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hur loggar jag ut last FM i Winows Media PLayer? Måste testa att logga in.. För jag spelar låtar ändå funkar de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Sådär, fixade till så nu är den mer diskret Bättre eller sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Sådär, fixade till så nu är den mer diskret Bättre eller sämre? Ser bra ut, björnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 1 AV 120 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Yay! Im in! Min Profil Slash rocks my signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Fick det att funka nu, ska göra det lite snyggare senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vad har det med denna tråd att göra, tanken med tråden är att du INTE ska behöva säga vad du lyssnar på Men jag orkar inte visa .. kommer bomba sidan med låtar då .. jag lyssnar på musik 24/7. t.ex nu lyssnar jag på braveheart (techno remix) !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Men jag orkar inte visa .. kommer bomba sidan med låtar då .. jag lyssnar på musik 24/7. t.ex nu lyssnar jag på braveheart (techno remix) !! Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Men jag orkar inte visa .. kommer bomba sidan med låtar då .. jag lyssnar på musik 24/7. t.ex nu lyssnar jag på braveheart (techno remix) !! Oh nej, du kommer förstöra sidan för du lyssnar 24/7 (vilket jag har svårt att tro). Det är flera tusen som "skickar" in låtar hela tiden, så sluta tro att just nu skulle förstöra för du lyssnar på mycket musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag förstår inte hur man får sånadär signaturer med egna bilder på & alla låtar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Fanken, kunde ej fixa till det så som jag tänkte ha det, så det får va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Nu när servern är uppe verkar räkningen av låtarna jag lyssnar på stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Uppdaterar lite kasst för mig Tar alla låtar på random atm bara för att testa.. Edit: listan på hemsida uppdateras men inte bilden o_0 Redigerad 27 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Uppdaterar lite kasst för mig Tar alla låtar på random atm bara för att testa.. Edit: listan på hemsida uppdateras men inte bilden o_0 Bilderna är sega idag.. Beror nog på crashen tidigare idag.. Kolla på Kalleballes t.ex.. Inte uppdaterad sen igår.. Och min la av vid 6 idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Bilderna är sega idag.. Beror nog på crashen tidigare idag.. Kolla på Kalleballes t.ex.. Inte uppdaterad sen igår.. Och min la av vid 6 idag.. Aff Ajja hoppas de fungerar imorrn :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) En uppdatering. Hall of Fame: Ta inte detta på så stort allvar, se det som en kul grej. BOT Tracks played: 28752 jaeger Tracks played: 12941 GTApimpfoolife Tracks played: 12654 KalleR Tracks played: 2031 Mr.Dumbom Tracks played: 1943 StellHell Tracks played: 1791 P-C Tracks played: 720 nor_adde Tracks played: 641 Chilli_13 Tracks played: 495 Qouad Tracks played: 483 BigBear Tracks played: 312 epix Tracks played: 248 Siana Tracks played: 236 Blues Tracks played: 113 oscarw_89 Tracks played: 105 aikjonas12 Tracks played: 63 Copstar Tracks played: 60 Spam Snuten Tracks played: 19 ZcruweN Tracks played: 7 :'( gizmo91 Tracks played: 6 :'( iweX Tracks played: 1 :'( Redigerad 27 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nice kul att stell har fått avdrag på tracks played. i går låg han på 1996 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Verkar som att min funkar nu, ska dock fixa snyggare snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nice kul att stell har fått avdrag på tracks played. i går låg han på 1996 Gaaaaah!!! Tuttfräs och tusen nålar är att invänta din tryffelgay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts