Valle-Ball Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Heter Killing_Whore på Last.fm. Har du tagit bort ditt konto? jag hittar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag vill också göra en lista. Infected Mushroom Yeah Yeah Yeahs Franz Ferdinand Slagsmålsklubben 50 Hertz The Cure System of a Down Pixies Regina Spektor Koji Hajiima Lemon Demon 植松伸夫 Pendulum Death Cab for Cutie School of Language Detta var alltså min "slutgiltiga" lista. Den som snappat upp allt jag lyssnat på sammanlagt, och inte under några veckor eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Har några frågor. Kan man ändrat sitt namn på Last.fm? Tillexempel från www.last.fm/user/Senap till www.last.fm/user/Ketchup? Min andra fråga är, hur är musikspelaren hos last.fm? Är det bra kvalite på låtarna? eller är det skitkvalite som hos Myspace? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Bump. Har en lite fråga. Varför scrobblas inte mina låtar längre? Har inte scrobblats en enda låt sen juni och det är inte förräns nu jag vill göra något åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Rensade för någon dag sen. Känns skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) Är det bara för mig som Last.fm inte fungerar? Står i Plug-in:et att låtarna räknas men på Sidan så har jag inte lyssnat på en låt sen i måndags. Edit: Fick det o funka genom att uppdatera Last.fm plug-in:et Redigerad 28 september, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Är det bara för mig som Last.fm inte fungerar? Står i Plug-in:et att låtarna räknas men på Sidan så har jag inte lyssnat på en låt sen i måndags. Min räknar på som den ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Mesigaste listan jag haft på länge D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Mesigaste listan jag haft på länge D: Mesig? Lyssnar du på en viss musik för att vara häftig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Mesig? Lyssnar du på en viss musik för att vara häftig? Nej, Jag lyssnar oftast på mycket "brutalare" band, så när jag såg denna lista blev jag nästan chokladad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Fullkomligt briljant att kunna dra på sin egen radiostation i skolan när iPoden är trasig. Mmmm-hmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 (redigerad) Nu har min last.fm fyllt två år. Antar att det är dags att fixa lite inställningar i foobar så att jag kan börja scrobbla igen. Redigerad 9 oktober, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Nu har min last.fm fyllt två år. Antar att det är dags att fixa lite inställningar i foobar så att jag kan börja scrobbla igen. Inte sugen på att starta om i och med det, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Inte sugen på att starta om i och med det, då? Jag vet att jag har mycket skit i mina listor, men jag skulle ändå inte vilja starta om. Det förstör hela grejen tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Jag vet att jag har mycket skit i mina listor, men jag skulle ändå inte vilja starta om. Det förstör hela grejen tycker jag. Neje, att skojlyssna upp saker man egentligen inte gillar, och att glömma den på över hela nätter och dagar, det förstör hela grejen (har vi haft den här diskussionen innan, eller känns det bara så? ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Neje, att skojlyssna upp saker man egentligen inte gillar, och att glömma den på över hela nätter och dagar, det förstör hela grejen (har vi haft den här diskussionen innan, eller känns det bara så? ). Santsant, men jag gillar inte att "förtränga" det förflutna överlag så.. Och jo, vi har pratat om det här förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 (redigerad) edit. Verkar fungera nu. Alla artister och alla låtar var helt utbytta. Redigerad 9 oktober, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Då var vi igång igen. Fast det är nog inget intressant att se för er egentligen. last.fm/user/aante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Då var man över femtio loppor då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Då var man över femtio loppor då. 50tusen sen oktober? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts