The Dude Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Detta är artisterna som jag har lyssnat på sen last.fm-resetten för två veckor sen: Afasi & Filthy Jan Johansson Simon & Garfunkel Hunter S. Thompson Nas Sébastien Tellier Shin-Ski Wu-Tang Clan The Beatles Jefferson Airplane M.I.A. Insane Clown Posse Frank Sinatra Jedi Mind Tricks Robyn Tom Waits The Pharcyde Parliament José González Frank Zappa Atmosphere Ornette Coleman Death Cab for Cutie Weezer Deep Puddle Dynamics Quasimoto Kate Nash Tom Petty and the Heartbreakers Billy Bragg Promoe Daft Punk Talib Kweli The Whitest Boy Alive Madonna Feat. Justin Timberlake Mahavishnu Orchestra Weather Report LCD Soundsystem Reaching Quiet Method Man Beastie Boys Looptroop Rockers Markus Krunegård Lupe Fiasco Ice Cube Ahmad Jamal Bob Dylan JazZstepPa A Tribe Called Quest Big Boi Feat Andre 3000 And Raekwon Eric Dolphy Louis Armstrong Matisyahu The Offspring Gang Starr Emil Bulls I'm Not There Soundtrack DJ Shadow & Cut Chemist The Coral N*E*R*D Skream Non Phixion Dub Trio Estelle feat Kanye West Flo Rida The Funky Muchachos Shackleton Prince CunninLynguists Digital Mystikz Kurt Schwitters Digable Planets Mats/Morgan Band Kode 9 The Roots Familjen Cut Copy Panda Bear Fuzzy Sprouts Redigerad 9 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Om man skulle ta och skriva in rätt lösenord i foobar så att den börjar scrobbla igen kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Unika artister: 19 Låtar totalt: 309 Totalt spelade låtar: 1183 Artisterna har sjunkigt rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Om man skulle ta och skriva in rätt lösenord i foobar så att den börjar scrobbla igen kanske... Kanske mitt lösenord igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Haha, måste säga att det är lite roligt att se Petter och Cannibal Corpse på samma lista. Du ska se veckans lista.. 1. Deathstars(metal) 2. Trick Daddy ( Egotrippad hip-hop) 3. Eminem (hip-hop) 4.Bloodhound Gang (Jaha..) 5.Markoolio (Usel skit, men jag kan inte sluta lyssna) 6.Nicholas Ward, Northern Chamber (Klassik Musik) 7. Petter (hip-hop) 8. [unknown] (Olika, mest nu-metal och lite Magnus Uggla.) 9. Children of Bodom (metal) 10. 2Phat (hip-hop) Konstig lista skulle vissa säga, mångsidig smak skulle andra säga... Döm själv.. Redigerad 11 juni, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Du ska se veckans lista.. 1. Deathstars(metal) 2. Trick Daddy ( Egotrippad hip-hop) 3. Eminem (hip-hop) 4.Bloodhound Gang (Jaha..) 5.Markoolio (Usel skit, men jag kan inte sluta lyssna) 6.Nicholas Ward, Northern Chamber (Klassik Musik) 7. Petter (hip-hop) 8. [unknown] (Olika, mest nu-metal och lite Magnus Uggla.) 9. Children of Bodom (metal) 10. 2Phat (hip-hop) Konstig lista skulle vissa säga, mångsidig smak skulle andra säga... Döm själv.. Dålig smak skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Dålig smak skulle jag säga. Nej.. Du lyssnar på Madonna, så jag tycker du bör hålla tyst. Även om några av de andra artisterna på din lista var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Nej.. Du lyssnar på Madonna, så jag tycker du bör hålla tyst. Även om några av de andra artisterna på din lista var bra. Håller med till 100%!! (fast jag håller med om att gamemasters musik inte är något som man lyssnar på frivilligt. Hällre det än att alla är exakta kloner av varandra iaf...) (WTF?? kan man inte skriva W O R D längre?) Redigerad 12 juni, 2008 av påskharen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (WTF?? kan man inte skriva W O R D längre?) Nej, inte sen i förrgår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Du ska se veckans lista.. 1. Deathstars(metal) 2. Trick Daddy ( Egotrippad hip-hop) 3. Eminem (hip-hop) 4.Bloodhound Gang (Jaha..) 5.Markoolio (Usel skit, men jag kan inte sluta lyssna) 6.Nicholas Ward, Northern Chamber (Klassik Musik) 7. Petter (hip-hop) 8. [unknown] (Olika, mest nu-metal och lite Magnus Uggla.) 9. Children of Bodom (metal) 10. 2Phat (hip-hop) Konstig lista skulle vissa säga, mångsidig smak skulle andra säga... Döm själv.. Underbart blandat skulle jag säga 1. The Offspring 2. Mnemic 3. Sonic Syndicate 4. The Breeze The Breath 5. Three Mintue Madness (Dumma jävlar som taggar fel :3 ) 6. Children of Bodom 7. Bullets and Octane 8. Pain 8. Three Minute Madness (Yay! Rätt-taggat! ) 10. Less Than Jake 11. Mindless Self Indulgence 12. Dream Theater 13. Rise Against 14. Nine Inch Nails 15. Machinae Supremacy 16. DevilDriver 17. P.O.D. 18. 30 Seconds to Mars 19. The Left Rights 19. In Flames 21. Eighteen Visions 22. Jimmy Eat World 23. Insane Clown Posse 23. Atreyu 25. The Mars Volta 26. Blindside 27. Skindred 28. Disturbed 29. Sabaton 30. Guano Apes kex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Underbart blandat skulle jag säga Tack. ^^ Du hade några fina artister på din lista också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Fan vad rörigt det känns (till en början?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Fan vad rörigt det känns (till en början?). Ja, håller med. Tyckte det var bra som det var, det här är verkligen sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Helt förstört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Och vad fan är grejen med huvudmenyraden? Keep it simple! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 (redigerad) Ser lite ut som Facebook faktiskt. Någon som har hittat "settings"? Nävär majnd. Hittade den. Redigerad 17 juli, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Ser lite ut som Facebook faktiskt. Någon som har hittat "settings"? Nävär majnd. Hittade den. Håller med, speciellt "Recent Activity"grejen. Och att likna facebook är negativt i min värld. Edit* Mycket missnöje är det: http://blog.last.fm/2008/07/17/lastfm-the-next-generation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Argh! Vad fan skulle det här vara bra för?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 WTF:S Asså fan va alla sidor ska bli lika nån sida som redan är känd, ta t.ex bdb, blev som lunar, nu detta, jag gillade last.fm för deras annorlunda stil, äsch nej nu ska alla sidor likna varandra, tackar gudarna för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 (redigerad) g Redigerad 6 juli, 2009 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts