KalleR Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Är det bara jag som är konstigt eller gör ni liknande saker? Kan sitta och lyssna på Knutna Nävar, Stockholms Negrer kontra Vit Ungdom och Ace of Base Uffes nazistmusik. Jag bryr mig således inte om vad de sjunger, utan tycker enbart musiken är bra. Du är konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Du är konstig. Tack, då fick jag det bekräftat i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Förra veckan. Har börjat skrobbla på riktigt nu, iochmed att jag faktiskt kan ha iTunes uppe samtidigt som jag kör andra program (yay!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Jag återställde min profil nyss efter ett års skrobblande, vilket lyft! Såhär såg det ut förra veckan: Afasi & Filthy Shin-Ski Frank Sinatra Insane Clown Posse The Pharcyde Nas Atmosphere Frank Zappa Parliament Quasimoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Kokaiins musikprofil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Mja... Känns inte som sommarmusik direkt kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Kokaiins musikprofil Varför tillfredsställer du inte EmmsiPemmsi's begär? Godfathers (från forumet) inlägg i hennes shoutbox var ju annars moget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Varför tillfredsställer du inte EmmsiPemmsi's begär? ...För att jag tydligen inte kunde... Vi hade en grej ihop förra året, men efter det har vår relation varit jätteknasig. Hon är den människan som kan göra mig både gladast i världen och totalt deppigast. Jag älskar henne och jag hatar henne och blö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 1 Sébastien Tellier 1,456 2 Sébastien Tellier, Mr. Oizo & SebastiAn 441 3 Late of the Pier 309 4 Billie the Vision & The Dancers 205 5 Sahara Hotnights 144 Veckans lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Late of the Pier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 1 Sébastien Tellier 1,456 2 Sébastien Tellier, Mr. Oizo & SebastiAn 441 3 Late of the Pier 309 4 Billie the Vision & The Dancers 205 5 Sahara Hotnights 144 Veckans lista. Hur mycket av det du scrobblar tror du att du faktiskt lyssnar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hur mycket av det du scrobblar tror du att du faktiskt lyssnar på? 90%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 ...För att jag tydligen inte kunde... Vi hade en grej ihop förra året, men efter det har vår relation varit jätteknasig. Hon är den människan som kan göra mig både gladast i världen och totalt deppigast. Jag älskar henne och jag hatar henne och blö... Glad att se dig igen din lilla filur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 90%? Man tappar ju hakan!!! För enligt last.fm lyssnar du på bra jäkla mycket. Gillar annars att du inte binder dig till en endast en musikstil. Glad att se dig igen din lilla filur. Men vad gosig du är. <1+2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Man tappar ju hakan!!! För enligt last.fm lyssnar du på bra jäkla mycket. Gillar annars att du inte binder dig till en endast en musikstil. Jag lyssnar på väldigt mycket musik, ja. Dygnet runt i princip. Sen är jag en allätare, så jag kan lyssna på precis vad som helst så länge jag tycker det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 jag kan lyssna på precis vad som helst så länge jag tycker det är bra. Makes sense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Makes sense. Syftade mest på att folk t.ex. låser sig inne på vissa musikgenrer och vägrar lyssna på r'n'b/hip-hop/rock osv. Jag kan lyssna på vilken genre som helst sålänge jag hittar en artist i det blocket som jag tycker spelar bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Syftade mest på att folk t.ex. låser sig inne på vissa musikgenrer och vägrar lyssna på r'n'b/hip-hop/rock osv. Jag kan lyssna på vilken genre som helst sålänge jag hittar en artist i det blocket som jag tycker spelar bra musik. Jo, jag förstod egentligen också det, ville bara spela Allan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag lyssnar på väldigt mycket musik, ja. Dygnet runt i princip. Sen är jag en allätare, så jag kan lyssna på precis vad som helst så länge jag tycker det är bra. Det jag tycker är det mest konstiga/märkvärdiga/whatever med dina musikvanor är att du kan ha samma skiva/skivor på loop i en vecka. Av vad jag har sett när jag snokat in på din last.fm-profil åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Det jag tycker är det mest konstiga/märkvärdiga/whatever med dina musikvanor är att du kan ha samma skiva/skivor på loop i en vecka. Av vad jag har sett när jag snokat in på din last.fm-profil åtminstone. Mjo, blir så. Drar igång alla album med en artist, lyssnar på det tills jag tröttnar eller får hem något nytt. Jag gillar inte att blanda artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts