Gof Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 In Flames - 238 övriga band på 5-15 spelningar Så ser min topplista senaste uppdateringen ut... okej. Sense Of Purpose var okej, men jag förstår inte att jag lyssnade på den SÅ många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Bara jag som har problemet att den bara scrobblar var tredje/femte låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Kan någon säga vad som i HELVETE har hänt med min top artists lista? Den såg inte ut sådär igår. Ca 500 plays borta från pink floyd, alla artister är helt fucked up, för jag vet att The Kooks garanterat inte låg 2a. Det gjorde the white stripes, men vart tog dom vägen? Alla artister har förlorat ungefär hälften eller mer av sina spelningar... Hmm. Redigerad 25 mars, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Kan någon säga vad som i HELVETE har hänt med min top artists lista? Den såg inte ut sådär igår. Ca 500 plays borta från pink floyd, alla artister är helt fucked up, för jag vet att The Kooks garanterat inte låg 2a. Det gjorde the white stripes, men vart tog dom vägen? Alla artister har förlorat ungefär hälften eller mer av sina spelningar... Hmm. Den ser ju ut som vanligt. *edit* Fel smiley. Redigerad 25 mars, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Den ser ju ut som vanligt. *edit* Fel smiley. If you say so... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Nu är Last.fm fuckat igen. 500 låtar borta på GNR, The Killers och CCR. Oh well. Är väl tillbaka imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Min Top Artists-lista har blivit helt snepenetrerad den med - 2000 lyssningar på The Killers är borta, samt 1500 på Oasis. Last.fm kan dra åt helvete nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 If you say so... Men... nyss så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 DrStupid, din ser ut precis som vanligt för mig. Inte din, Eudoros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 3:e artisten att komma över 1000 scrobbles var T.I., gratz till King Of Da South. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 DrStupid, din ser ut precis som vanligt för mig. Inte din, Eudoros. Mjo min är tillbaka till det vanliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 70kplääääjjs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 70kplääääjjs. Snart 140.000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Bra vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Heh. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/pun17pih2rdw.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Death Cab for Cutie – Soul Meets Body blev låt nummer 30'000 för mig. Riktigt bra låt Jag har ingen direkt smak just nu Redigerad 31 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 1: The Left Rights - 622 2: In Flames - 138 3: Mindless Self Indulgence - 131 TLR är ju en underbar skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Som en vis Kvinna/Mindre manlig man en gång sade, The Raconteurs som weekly top FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Bytte tråden precis namn, eller har jag inte bara lagt märkte till vad den hette innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Bytte tråden precis namn, eller har jag inte bara lagt märkte till vad den hette innan. Reagerade på samma sak. Den har nog bytt då. antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts