DrStupid Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Denna Vecka: 1. The Shins 2. The Fray 3. Pink Floyd 4. David Bowie 5. Bob Marley & The Wailers 6. The Jimi Hendrix Experience 7. Rage Against the Machine 8. Hassan 9. Nirvana 10. Arctic Monkeys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 The, the, the, the .. http://pici.se/pictures/VwwQrGOcI.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Sade jag Boomer? Jag menade Remoob. Damn you Unter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) The, the, the, the .. http://pici.se/pictures/VwwQrGOcI.png Jag som trodde jag var ensam om att ha The Shins på topp ett... WOHO NUMMER 10 000: Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (Parts I-V) \o/ Redigerad 6 mars, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Damn you Unter! Pff! Det var ju bror din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 (redigerad) Är det bara för mig som alla låtar dem senaste 2 dagarna inte 'Visas' på sidan? Jag har rätt lösenord, Och jag har även aktiverat plug-inet i WMP. :/ Hur får jag upp menyn där jag skriver Password och account? F10 verkar inte funka iaf. o.o Redigerad 15 mars, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Är det bara för mig som alla låtar dem senaste 2 dagarna inte 'Visas' på sidan? Jag har rätt lösenord, Och jag har även aktiverat plug-inet i WMP. :/ Hur får jag upp menyn där jag skriver Password och account? F10 verkar inte funka iaf. o.o Jag får ett liknande, om jag förstog dig rätt. För mig kommer ett felmeddelande med att spamskyddet har aktiverats pga att jag har någonting. Vet inte, men något sådant är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Fungerar nu, Behövde bara tanka ner det nya plug-inet. Vad är btw Spamskyddet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Åh. Vad snabba de var på att uppdatera idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Åh. Vad snabba de var på att uppdatera idag. Jo, mitt huvud snurra flera varv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Låt nummer 11000 blev: Flyleaf – Cassie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Eagles of Death Metal – Whorehoppin (Shit, Goddamn) vart låt 15 000. Tung låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Hur kommer det sig att några av mina artister har minskat i antal gånger dom är spelade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Hur kommer det sig att några av mina artister har minskat i antal gånger dom är spelade? Har hänt samma sak. 100 plays från Pink Floyd är plötsligt borta... http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Har hänt samma sak. 100 plays från Pink Floyd är plötsligt borta... http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Dom ville att jag skulle hinna ikapp vet du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Och jag trettio med Caesars.. (buhuuuuuu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Nu är låtarna tillbaka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Pink Floyd kan känna sig ärade - första bandet med över 1000 spelningar hos mig. En låt från More, A Spanish Piece, blev den tusende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Efter att jag idag kollat efter har jag en oerhört pinsam lista :/ Funderar seriöst på att ställa om mätaren, men nja, jag vill inte börja om på 0 igen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts