Kebab Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Och jag har inte scrobblat på två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Last.fm börjar sakta men säkert tyna bort ut där ute i dimman, åtminstone för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Nollställandet blev som en nystart för mig. Nu är det roligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 wtf, jag borde vara topplyssnare nr 3. på Van Halen han som är 3:a nu har typ 300-400 skrobblingar medan jag har nästan 600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 wtf, jag borde vara topplyssnare nr 3. på Van Halen han som är 3:a nu har typ 300-400 skrobblingar medan jag har nästan 600 har du tänkt på hur sega last är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 wtf, jag borde vara topplyssnare nr 3. på Van Halen han som är 3:a nu har typ 300-400 skrobblingar medan jag har nästan 600 Dom tar Weekly top listeners vad jag vet. Som du ser så har ettan scrobblat Van Halen 600 gånger den här veckan, och 3an 125 gånger, medan du bara har 74 Van Halen-scrobblingar den här veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Nollställandet blev som en nystart för mig. Nu är det roligt igen. Exakt samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Yay nu har det uppdaterats! Min förra vecka: ExampleDaft PunkWu-Tang ClanMulatu AstatkeLupe FiascoPet Shop BoysAhmad JamalGentleman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Min då: Arctic Monkeys Lucky Soul Maps Laakso Caesars Peter Doherty The Mary Onettes Laura Marling The Coral Jonas Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 JAG MED: Mindless Self Indulgence Flyleaf Henry Fiats Open Sores In Flames Lostprophets Retard-O-Bot Skillet Cannibal Corpse Hot Hot Heat Dimmu Borgir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 1. Jupiter One - 63 2. Manchester Orchestra - 31 3. The Strokes - 20 4. Tiger Lou - 8 5. Oasis - 8 6. Laakso - 7 7. Chris Cornell - 7 8. The Cardigans - 5 9. The Coral - 4 10. Dio - 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 15d, 5h and 19m ago Men jag har ju skrivit in rätt lösenord för tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Vem är Mr_Romeo? *edit* Veckans. 1. Jethro Tull 2. The Black Keys 3. Led Zeppelin 4. Pink Floyd 5. Lucky Soul 6. David Gilmour 7. The Smashing Pumpkins 8. Queens of the Stone Age 9. The Mars Volta 10. The Zutons Redigerad 5 mars, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vem är Mr_Romeo? Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vem är Mr_Romeo? *edit* Veckans. 1. Jethro Tull 2. The Black Keys 3. Led Zeppelin 4. Pink Floyd 5. Lucky Soul 6. David Gilmour 7. The Smashing Pumpkins 8. Queens of the Stone Age 9. The Mars Volta 10. The Zutons Var har Modest Mouse tagit vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vem är Mr_Romeo? *edit* Veckans. 1. Jethro Tull 2. The Black Keys 3. Led Zeppelin 4. Pink Floyd 5. Lucky Soul 6. David Gilmour 7. The Smashing Pumpkins 8. Queens of the Stone Age 9. The Mars Volta 10. The Zutons Gillar du Jethro Tull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Var har Modest Mouse tagit vägen? Modest Mouse ligger på en trygg och säker sjunde plats på Top Artists Overall. Gillar du Jethro Tull? Ja. Gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Modest Mouse ligger på en trygg och säker sjunde plats på Top Artists Overall. Ja. Gör du? Jag vet inte! Jag har hört en låt och den gillade jag. Något jag inte gillar är The Mars Volta. Blurk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Boomer Nej! Du kan ju inte bara göra sådär. Det är ju som att den blonda tjejen i Smallville skulle säga till alla att Clark Kent har superkrafter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Nej! Du kan ju inte bara göra sådär. Det är ju som att den blonda tjejen i Smallville skulle säga till alla att Clark Kent har superkrafter. Sade jag Boomer? Jag menade Remoob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts