Dexy Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Jag har lyssnat på minst 185 låtar från söndags till nu, varför uppdateras inte min lista? Inga av mina Death Cab låtar har ens kommit med på listan... SKITSIDA! Redigerad 25 april, 2006 av Dexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Så, fixade till signaturen, kanske ändrar sen. Men åter igen, hur fixar man tiden? den är två timmar efter *edit problem solved, fixade tiden P-C: tack, om du nu var seriös Redigerad 25 april, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Maybe att jag fixar de , tar den stor plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Får se hur länge jag behåller den här. Svårt att hitta stilrena .. listor. Mods: Den är exakt 500px så just shut up. StorBjörn: skitsnygg! Redigerad 25 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Gah, jag blir tokig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Så nu e man medlem där da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hmm... Jag kan väl skaffa en. Men jag tänker då rakt inte trixa in en spelningslista i signaturen. Jävlar, forumets nya fluga ser jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hahaha alltså kolla min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hahaha alltså kolla min. Du är inte änsam om att spela sönder en låt sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Du är inte änsam om att spela sönder en låt sådär Hahhaha man vill få ut det bästa av varje låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Tihi. http://www.last.fm/user/Sijenna/ Ja, Siana var upptaget. Psycho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 http://www.last.fm/user/Shaped/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Kom på att det inte är så svårt att få många låtar.. Redan över 1100.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ehh jag lyssnar på 2pac, linkin park, all techno typ räker det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ehh jag lyssnar på 2pac, linkin park, all techno typ räker det ? Vad har det med denna tråd att göra, tanken med tråden är att du INTE ska behöva säga vad du lyssnar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Fixar , funkar radio kaneler ochså? Fixat heter iweX Jag har lyssnat på låtar och loggat in funkar inte Hur får ni till så era signs passar tex stellan svart sen låtarna.. Redigerad 25 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Kom på att det inte är så svårt att få många låtar.. Redan över 1100.. Fuck ass.. enligt last.fm har jag spelat 2 låtar idag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Fuck ass.. enligt last.fm har jag spelat 2 låtar idag :S Hahaha! 1230~! @IweX: Gör helt enkelt en egen bild och lägg den brevid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 http://www.last.fm/user/ZcruweN/? Hurray here i cums too ^^ ops comes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Konstigt, för mig visar den inga låtar, bara band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts