KalleR Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ni hade kunnat vara smarta nog att stänga av scrobblingen när ni inte var vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ni hade kunnat vara smarta nog att stänga av scrobblingen när ni inte var vid datorn. Tänker precis samma sak när jag sitter och läser dessa snyftposts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ni hade kunnat vara smarta nog att stänga av scrobblingen när ni inte var vid datorn. Tänker precis samma sak när jag sitter och läser dessa snyftposts. Äh. Jag bryr mig inte så mycket egentligen, tänkte att jag kunde skriva när DrStupid ändå gjorde det. Hon satt på min gamla dator som jag inte använder längre så det tänkte jag inte, fast om jag hade tänkt på det hade jag inte stängt av den ändå. Ja. Vet inte riktigt vad jag ville säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Finns det något sätt att tvinga last.fm att inte ge mig den svenska versionen av sidan? Jag har sedan ett år tillbaka haft http://www.last.fm/user/aante som bokmärke, men på senare tid skickas jag ändå till http://www.lastfm.se/user/aante , varje gång jag trycker på den. "Hojtlåda" ...burrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Finns det något sätt att tvinga last.fm att inte ge mig den svenska versionen av sidan? Jag har sedan ett år tillbaka haft http://www.last.fm/user/aante som bokmärke, men på senare tid skickas jag ändå till http://www.lastfm.se/user/aante , varje gång jag trycker på den. "Hojtlåda" ...burrr... Ändra språk till engelska i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Ändra språk till engelska i menyn. Jo, men måste jag göra det varje gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Finns det något sätt att tvinga last.fm att inte ge mig den svenska versionen av sidan? Jag har sedan ett år tillbaka haft http://www.last.fm/user/aante som bokmärke, men på senare tid skickas jag ändå till http://www.lastfm.se/user/aante , varje gång jag trycker på den. "Hojtlåda" ...burrr... En dag var plötsligt min profil på svenska, men jag ändrade tillbaka till engelska i menyn och sen dess... rullar det på som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 En dag var plötsligt min profil på svenska, men jag ändrade tillbaka till engelska i menyn och sen dess... rullar det på som det ska. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 What the.. Jag har ju ändrat flera gånger! Nåja, ska testa igen. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 15k snart. Ärliga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Vad tusan.. Det står att jag bara scrobblade 44 låtar förra veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Har alltid bläddrat sidan på engelska. Men klickar man länkar från last.fm-programet skickas man till den svenska sidan. Går detta komma runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Har alltid bläddrat sidan på engelska. Men klickar man länkar från last.fm-programet skickas man till den svenska sidan. Går detta komma runt? Vilket språk har du programet inställt på? Jag har engelska på både programet och profilen och får alltid den engelska profilen om jag går direkt från programet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Vilket språk har du programet inställt på? Jag har engelska på både programet och profilen och får alltid den engelska profilen om jag går direkt från programet. Smart. Att jag inte tänkte på det, borde ju funka. Har ändrat språk nu, men kan inte testa förän jag startat om programet, vilket blir nästa gång datorn startas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) *Ta bort inlägget* Redigerad 29 februari, 2008 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Runt vilken tid på natten mellan söndag och måndag uppdateras veckolistan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Runt vilken tid på natten mellan söndag och måndag uppdateras veckolistan? Brukar ske lite olika tider under söndagen vad jag vet, dock inte uppdaterats än för denna vecka, så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Mina Weekly artists har fortfarande inte uppdaterats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Mina Weekly artists har fortfarande inte uppdaterats... Samma här, jag är nyfiken ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Mina Weekly artists har fortfarande inte uppdaterats... ... och inte Top artists & top tracks overall heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts