AngryAxel Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Går det att synka sin iPod med last.fm, så att de låtar jag lyssnar på när jag inte är vid datorn skrobblas, när jag pluggar in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Går det att synka sin iPod med last.fm, så att de låtar jag lyssnar på när jag inte är vid datorn skrobblas, när jag pluggar in den? Första gången jag kopplade in min iPod efter att jag installerat last.fm så fick jag en fråga om jag ville synka med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Jag var trött på min lista som inte stämde så bra så jag nollställde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 hur nollställer man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 hur nollställer man? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img218/aaaaaaaaaaa.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Jag nollställde också. Last.FM är inte kul längre, den räknar ju bara var femte låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Jag nollställde också. Last.FM är inte kul längre, den räknar ju bara var femte låt. Varje gång jag kollar så finns alla låtar som jag lyssnat på med i Recently Played tracks... Varför funkar det så dåligt för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Varje gång jag kollar så finns alla låtar som jag lyssnat på med i Recently Played tracks... Varför funkar det så dåligt för dig? Jag har ingen aning, det har fungerat perfekt innan. Låtarna är rätt taggade och så också. Nu senaste så lyssnade jag på 7-8 låtar med Bloc Party och 1 räknades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 http://www.last.fm/user/SamCam4692/charts/...t&range=160 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 http://www.last.fm/user/SamCam4692/charts/...t&range=160 Herre jävlar. Hon måste typ ha 500st iPods som hon scrobblar från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Hmmm.. Skulle det kunna bli sådär om man skriver in sitt konto på flera datorer samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Är det bara för mig LastFM skriver " Senast skrobblat Ingen senaste låt att visa. " När jag skrobblade igår? Skit störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Låt 500 blev "Björn Rosenström – Balladen om en grillbit." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 20 000 blev Édith Piaf – Mon Dieu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Låt nr 6000 blev... Amanda Jenssen – Do you love me? Låt 500 blev "Björn Rosenström – Balladen om en grillbit." 20 000 blev Édith Piaf – Mon Dieu k. Och min 25,368 spelade låt blev Dark Tranquillity – The Treason Wall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag vet vad felet var nu. De senaste månaderna när jag startat winamp har det alltid kommit upp ett fönster om en uppdatering till last.fm eller något liknande. Jag har aldrig tänkt på det och bara kryssat. Nu installerade jag om allt, och installerade uppdateringen också. Verkar funka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Usch. Min bror har varit hemma under helgen och lyssnat på massor av skit! Hoppas min top artist blir helt förstörd. Veckans lista lär ju bli det iallafall. Nu är visserligen inte Bo Kaspers orkester värdelösa men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Usch. Min bror har varit hemma under helgen och lyssnat på massor av skit! Hoppas min top artist blir helt förstörd. Veckans lista lär ju bli det iallafall. Nu är visserligen inte Bo Kaspers orkester värdelösa men ändå. Du kan ta bort spelade låtar juu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Usch. Min bror har varit hemma under helgen och lyssnat på massor av skit! Hoppas min top artist blir helt förstörd. Veckans lista lär ju bli det iallafall. Nu är visserligen inte Bo Kaspers orkester värdelösa men ändå. Min syster var hemma i helgen. Jag har precis nollställt. Nu kommer Yves Larock (vetifan vad det är) och Oh Laura vara med på min Top 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Du kan ta bort spelade låtar juu. Känner inte för att ta bort 200 låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts