Tweak Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Är min last.fm bakfull efter allt jul/nyårsfirande? Flera gånger de senaste dagarna har följande hänt: Jag scrobblar en låt, dagens exempel är 'Muse - Citizen Erased'. Jag lyssnade två gånger innan jag for ut, och nu när jag kommer hem har en av låtarna scrobblats som 'Mötley Crüe - Citizen Erased'. Detta är ett stort problem, jag vill inte ha hair metal på mina 'awesome charts'. Nej, men allvarligt - har det hänt er någon gång? Haha! Nej, inte hänt mig. Däremot räknas typ ingenting jag lyssnar på längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Däremot räknas typ ingenting jag lyssnar på längre. Samma här. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Är min last.fm bakfull efter allt jul/nyårsfirande? Flera gånger de senaste dagarna har följande hänt: Jag scrobblar en låt, dagens exempel är 'Muse - Citizen Erased'. Jag lyssnade två gånger innan jag for ut, och nu när jag kommer hem har en av låtarna scrobblats som 'Mötley Crüe - Citizen Erased'. Detta är ett stort problem, jag vill inte ha hair metal på mina 'awesome charts'. Nej, men allvarligt - har det hänt er någon gång? Bortförklaringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Hur vet man vilken låt som blev tex den fem tusende? Inte direkt så man kollar på sin profil hela tiden så man kan se när tracks played har tickat över. (tweak har besvarat detta i filmtråden men är det helt enkelt så ni gör eller) Edit: en sak till: hittar inte skivan Wu Tang Clan 8 Diagrams på last.fm, hur kan dom INTE har lagt till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Hur vet man vilken låt som blev tex den fem tusende? Inte direkt så man kollar på sin profil hela tiden så man kan se när tracks played har tickat över. (tweak har besvarat detta i filmtråden men är det helt enkelt så ni gör eller) Edit: en sak till: hittar inte skivan Wu Tang Clan 8 Diagrams på last.fm, hur kan dom INTE har lagt till den? Man kan ju kolla "senast spelade" minst tre månader bakåt. Jag har beskrivit hur man gör en gång tidigare i tråden. Angående din andra fråga: Det är väl ingen som har orkat skriva ihop något, gör det du. Redigerad 7 januari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Sådär ja. Då hade man klarat av 50.000 spelade... :S Låten vart Extreme - More than words Puss på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Kan last.fm bara scrobbla ifall datorn är online? Eller om man lyssnar på massa låtar på säg, en laptop, lägs dom upp på profilen sen när man ansluter till internet sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Om man lyssnar på massa låtar på säg, en laptop, lägs dom upp på profilen sen när man ansluter till internet sen?Absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 (redigerad) Woho, äntligen lyckades jag pricka en lyssnings milstolpe. Låt nummer 5000 blev T.I. – You Know What It Is. Grattis eller nåt... edit: här är jag föresten <a href="http://www.last.fm/user/bullfett/" target="_blank">http://www.last.fm/user/bullfett/</a> edit2: jag hatar att The Mission taggas till nåt jävla skitrock/goth-band, när det i själva verket är kvallitetshiphop. Redigerad 18 januari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Låt nr 6000 blev... Amanda Jenssen – Do you love me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Top 10-artister denna vecka blev: Wu-Tang Clan Guru Johnny CashAhmad Jamal Rage Against the Machine Neu! Dr. Dre Cornelis Vreeswijk The Beach Boys Gentleman Redigerad 21 januari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ett helvete att få bort skitband som Coldplay och All-American Rejects. Bort, bort. BORT. Pet Shop Boys och Supergrass 1k+ plays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ett helvete att få bort skitband som Coldplay och All-American Rejects. Bort, bort. BORT. Pet Shop Boys och Supergrass 1k+ plays. Det stora problemet är väl Panic! At the Disco på plats 379. (Juste det var din syrra. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Det stora problemet är väl Panic! At the Disco på plats 379. (Juste det var din syrra. )Du då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Du då. Hora du märkte det. edit: aa men durå Redigerad 21 januari, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Hora du märkte det. edit: aa men durå Hah, du har ju Blink på din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Hah, du har ju Blink på din.Fast det har ju jag med... Jag kanske ska starta om min Last? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Vad är det för fel på Fall Out Boy,Sum 41 och Blink 182 nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Hah, du har ju Blink på din. Min bror... Weener: Vad är det för fel på att snitta ollonet? Ingenting egentligen men jag gör det inte för jag gillar det inte. Redigerad 21 januari, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Du då. haha HEADSHOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts