Tweak Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Jag har lyssnat på 20 000 låtar! Råkade se det av en slump nu. Det blev Babyshambles - I Wish. Redigerad 11 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Haha, inte konstigt --- Har 16,396 lyssnade låtar. *bilder* Vad lite du lyssnar på musik varje vecka . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Vad lite du lyssnar på musik varje vecka . Hmm, ja. Lite konstigt. Eller så fuskar alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Haha, inte konstigt --- Har 16,396 lyssnade låtar. Top 10 - Denna vecka Kent-bild Top 10 - Totalt Kent-bild. Top 10 - Låtar Kent-bild. Nu vart jag glad, du vet vad som får mig på bra humör! Grr! Jag längtar till ~50.000. Då känner man att man har kommit igång och ser verkligen vad man lyssnar/har lyssnat på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Nu vart jag glad, du vet vad som får mig på bra humör! Grr! Jag längtar till ~50.000. Då känner man att man har kommit igång och ser verkligen vad man lyssnar/har lyssnat på! Hahaha, kent-bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Jag längtar till ~50.000. Då känner man att man har kommit igång och ser verkligen vad man lyssnar/har lyssnat på! Jag är bara 7430 låtar ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Jag är bara 7430 låtar ifrån. Jag har 60.000 för många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 JAG LÄHGNATAR OCKSÅ TILL 50 0000 FÖR DÅ .. DÅ .. HÄNDER DET NÅGOT!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Ja, det är ju inte så att jag håller reda på varenda liten spelad låt, alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Åh. Tracks played: 60,488. Tufft. Redigerad 12 december, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Jäkulens. Mitt "gilla-inte-så-mycket-eftersom-de-är-smått-överskattade-och-är-för-deppiga-ibland-band" Radiohead ligger nu 2:a efter stadiga 1:an Pink Floyd. Wieeeeerd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Vad nu då? 1000 låtar har bara försvunnit. Inte för att jag konkret bryr mig så hårt, men lite skumt är det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Vad nu då? 1000 låtar har bara försvunnit. Inte för att jag konkret bryr mig så hårt, men lite skumt är det ju. Har hänt för mig också, kom tillbaka veckan efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Låt nummer tretusen blev... *trumvirvel* Guns N' Roses – Dont Cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Vad nu då? 1000 låtar har bara försvunnit. Inte för att jag konkret bryr mig så hårt, men lite skumt är det ju. Hände för mig med, så jag fick spräcka 40 000 två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Varför scrobblas flera låtar av samma artist och album på samma rad? Låtarna byts alltså ut allt eftersom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Låt 4000 blev... Metallica - Nothing Else Matters!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Vad dålig musik alla verkar lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Vad dålig musik alla verkar lyssna på. Tack! YES! Fall out boy är borta från top 50. Fan vilken skam det har varit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Är min last.fm bakfull efter allt jul/nyårsfirande? Flera gånger de senaste dagarna har följande hänt: Jag scrobblar en låt, dagens exempel är 'Muse - Citizen Erased'. Jag lyssnade två gånger innan jag for ut, och nu när jag kommer hem har en av låtarna scrobblats som 'Mötley Crüe - Citizen Erased'. Detta är ett stort problem, jag vill inte ha hair metal på mina 'awesome charts'. Nej, men allvarligt - har det hänt er någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts