Saleen Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Q: Hur skrobblar jag min iPod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Q: Hur skrobblar jag min iPod? A:Det går inte, Man kan bara skrobbla i iTunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 A:Det går inte, Man kan bara skrobbla i iTunes. Men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) A:Det går inte, Man kan bara skrobbla i iTunes. Om skrobbla betyder registera vilka låtar man lyssnat på så har du helt fel. Jag använder last.fm till winamp och när jag satte i min iPod så frågade last.fm-programmet autoatiskt om jag ville få låtinformation därifrån också. Vad det innebär vet jag inte eftersom man ändå bara kan lyssna genom iTunes. Redigerad 10 december, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Om skrobbla betyder registera vilka låtar man lyssnat på så har du helt fel. Jag använder last.fm till winamp och när jag satte i min iPod så frågade last.fm-programmet autoatiskt om jag ville få låtinformation därifrån också. Vad det innebär vet jag inte eftersom man ändå bara kan lyssna genom iTunes. Det kan gå, men jag tror inte det för det finns inget plug-in samt Hur blir det då om båda iPoden samt din mediaspelare spelar upp en låt? Den kan registera låtar som spelas i iTunes det vet jag, men iPoden .. nja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Uppnådde 1000 låtar igår, och vinnarlåten blev Metallica - No leaf clover. Värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Det kan gå, men jag tror inte det för det finns inget plug-in samt Hur blir det då om båda iPoden samt din mediaspelare spelar upp en låt? Den kan registera låtar som spelas i iTunes det vet jag, men iPoden .. nja.. Något last.fm göra med iPoden iaf... Redigerad 10 december, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Något last.fm göra med iPoden iaf... Jag läste på ett annat ställe att jag kunde skrobbla från iPoden med ett program som heter "iSprogger", men då måste jag ladda ner det ifrån en grupp på lastfm. Lätt? Javisst. Problem är bara att jag inte kan logga in på lastfm från min dator, här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Jag läste på ett annat ställe att jag kunde skrobbla från iPoden med ett program som heter "iSprogger", men då måste jag ladda ner det ifrån en grupp på lastfm. Lätt? Javisst. Problem är bara att jag inte kan logga in på lastfm från min dator, här hemma. För mig är det bara att koppla in iPoden så öppnas Last.fm-programmet och jag får välja vilka av de låtarna jag lyssnat på som ska scrobblas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Det går att scrobbla från iPod:en. Har själv gjort det. När du lyssnar i din iPod så läggs låtarna som i en låda som bara skeppas över till Last.fm. Har för mig att du kommer se skillnad på alla listor förutom "Nyligen spelade". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Wow, tänk om det fanns något sådant till min iriver e10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Wow, tänk om det fanns något sådant till min iriver e10. Sorry, finns bara till oss tuffa grabbar som äger en iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Wow, tänk om det fanns något sådant till min iriver e10. Vi får ljudet! Sorry, finns bara till oss tuffa grabbar som äger en iPod. Ni får flasha och tillbehören Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) dingade nyss 2500 låtar med A vain attempt - i cant escape http://www.lastfm.se/user/Lunicon/ Redigerad 10 december, 2007 av päronpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Något last.fm göra med iPoden iaf... Åh, vad heter ditt Winamp-skin snyggve!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Åh, vad heter ditt Winamp-skin snyggve!? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=956352 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=956352 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 This is me dårå: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Jag dingade 4000 för ett par dagar sedan med.. hmm.. Jag antar att det måste varit Kent. Redigerad 11 december, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Jag dingade 4000 för ett par dagar sedan med.. hmm.. Jag antar att det måste varit Kent. Haha, inte konstigt --- Har 16,396 lyssnade låtar. Top 10 - Denna vecka http://ww2.beffo.se/upload/pic~/3zcqqtmhwgjr.PNG Top 10 - Totalt http://ww2.beffo.se/upload/pic~/a7m3157iz3go.PNG Top 10 - Låtar http://ww2.beffo.se/upload/pic~/nwtejjfoshot.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts