tommy killer Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Ehrm... Vart? Jag var det innan igår, konstigt, skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Jag var det innan igår, konstigt, skit samma. Du är med, men en av typ 66 000. Om man klickar på Veckans Topplyssnare så var du på sida 2 då jag kollade. ... OMG! Jag är topplyssnare på kniven i hjärtat Redigerad 7 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Låt 12 000.....Led Zeppelin – Boogie With Stu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Jag blev förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Jag blev förvånad. Har lyssnat på Hardcore Superstar i två år nu nästan. Och tycker fortfarande att dom är grymt bra. Liberation, Someone Special, Standin' On The Verge och We Don't Celebrate Sunday's är grymt bra. Dock är det bara ett axplock, finns mer. Redigerad 13 november, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Har lyssnat på Hardcore Superstar i två år nu nästan. Och tycker fortfarande att dom är grymt bra. Liberation, Someone Special, Standin' On The Verge och We Don't Celebrate Sunday's är grymt bra. Dock är det bara ett axplock, finns mer. Hehe, det visste jag inte. Och ja, Hardcore Superstar är något grymt bra! Speciellt deras förra album, det tröttnar jag aldrig på. Och deras nya är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 12:e bandet över 1000 strecket blev: *trumvirvel* Rage Against The Machine Av någon konstig anledning blir det bara band som går upp så högt... Närmaste artist är Håkan Hellström på 812 spelade låtar. Men honom lyssnar jag inte på längre så därav är närmaste att ha en chans att gå upp Lars Winnerbäck på 443. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Tog just 3000 på LastFM med In Flames - World of Promises. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Sexsiffrigt gör min kuk större.. ..på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Ser man på. Kent har gått om Blink 182. Inte konstigt, men lyckat då dom låg under med 1200 spelningar förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Mest lyssnade förra veckan: J.K Rowling ...var tvungen att läsa ut senaste harry potter och det var enklare om man hörde den samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Mest lyssnade förra veckan: J.K Rowling ...var tvungen att läsa ut senaste harry potter och det var enklare om man hörde den samtidigt Haha! Doom metal på J.K Rowlings taggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Haha! Doom metal på J.K Rowlings taggar. Haha, det såg jag inte. Nja det var ganska dåligt med det vad jag kunde höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Haha, det är ungefär som att varenda jädrans artist på last.fm är taggad som emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Babyshambles över 1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Babyshambles över 1000 27 artister över 1000.. Och för er som har missat, > 100.000 numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 (redigerad) Dingade 70 000 för 20 låtar sedan. Igår någon gång alltså. Enligt listan så var det Kalle Baah - Turn Me On som fick äran. Edit: Japp, igårkväll. 17:19. Hoho. Redigerad 29 november, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Pink Floyd har gått om The White Stripes och ligger nu först med stax under 350 spelningar! \o/ #5000 blev David Bowie - Rock & Roll Suicide. Det börjar ta sig. Snart är fall out boy ute ur top 50 listan och då jävlar ska det firas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Kalle Baah klättrade över 10'000-sträcket förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Exakt 10 000 The White Stripes. The Denial Twist blev den lyckligt lottade låten. Nu är jag glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts