kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Arcade Fire. Skriv upp Funeral-skivan på handlingslappen. T: Öhm... Pink Floyd leder lite knappt, strax framför just Arcade Fire, Babyshambles och Elliott Smith. So that's my life, huh? Vilket album av Pink Floyd är bäst? --- Iaf, nu har jag Arcad Fire, Elliot Smith, Razorlight, Snow Patrol och The Libertines på listan. Hemma imorgon då Redigerad 25 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Vilket album av Pink Floyd är bäst? Deras största och mest berömda: Dark Side of the Moon, The Wall och Wish You Were Here. Mina favoriter: Wish You Were Here, A Momentary Lapse of Reason och... Dark Side of the Moon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Will do. Tips på fler bra band? Ska storhandla inatt. Room on Fire med The Strokes och Is This It med The Strokes är två grymt bra album med ett grymt bra band, imo. Redigerad 25 oktober, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Vilket album av Pink Floyd är bäst? Wish you were here och The Wall är mest lättlyssnade. Bäst är en smaksak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Vilket album av Pink Floyd är bäst? Ska jag vara helt ärlig med dig? Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Ska jag vara helt ärlig med dig? Inget. Käft noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Käft noob. Jag lyssnade på Pink Floyd, okej? Jag gav de en chans. Jag köpte deras skivor. Jag gjorde mitt bästa. Men det är uselt, pretantiöst, onanistiskt, uppblåst, kapitalistiskt, darwinistiskt, självupptaget, intelligensbefriat, högsträvande, skräpkulturellt och framför allt dåligt. Så jag gav upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Jag lyssnade på Pink Floyd, okej? Jag gav de en chans. Jag köpte deras skivor. Jag gjorde mitt bästa. Men det är uselt, pretantiöst, onanistiskt, uppblåst, kapitalistiskt, darwinistiskt, självupptaget, intelligensbefriat, högsträvande, skräpkulturellt och framför allt dåligt. Så jag gav upp. I feel sorry for you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 The Strokes - Room On Fire The Strokes - Is This It Pink Floyd - Wish You Were Here Pink Floyd - The Wall Tills imorgon då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Haha, jävlar i helvete. Jag glömde Smurhits 1 igång inatt. http://www.last.fm/user/aante/charts/?charttype=recenttracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Låtar spelade: 24,798 de börjar ta sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Hmm, låt nummer 40 000 blev Smurfarna – Klättersmurfen (Be My Lover) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Hmm, låt nummer 40 000 blev Smurfarna – Klättersmurfen (Be My Lover) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 25,000 låtar nu Serj Tankian – Feed Us lyssnade precis blev den lyckliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) 25,000 låtar nu Serj Tankian – Feed Us lyssnade precis blev den lyckliga Du behöver inte skriva när du scrobblat 300 låtar... Det blir ett jäkla spam då. OT; Har tagit 30:000, The Killers - Daddy's Eyes The Killers Tar 6.000 Snart ochså Redigerad 29 oktober, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Haha, jävlar i helvete. Jag glömde Smurhits 1 igång inatt. http://www.last.fm/user/aante/charts/?charttype=recenttracks Hmm... "Glömde" var ordet, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Hmm, låt nummer 40 000 blev Smurfarna – Klättersmurfen (Be My Lover) Vad i helvete, helt plötsligt har jag bara 39 500 låtar spelade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Jag förstår inte hur The White Stripes kan ligga högst upp på min last.fm. Nog för att jag gillar och lyssnar på dom men verkligen inte så mycket så att dom borde ligga högst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Kom med på top listeners på Dr. Dre http://www.last.fm/music/Dr.+Dre oggen är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Kom med på top listeners på Dr. Dre http://www.last.fm/music/Dr.+Dre oggen är jag Ehrm... Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts