StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Gå in på Winamp, sem trycker du på ctrl+p och sen går du ner till plug-in och väljer Audioscrobbler... nånting och sen trycker du typ configure och sen säller du in i den rutan du får upp.. Detta funkar ara om du har Winamp iof men det hoppas jag du har Han har redan sagt att han har WMP.. Vilken jag inte kan förstå varför.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Sådär ja, nu har jag också fixat, tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ähh du är bara en kopia på orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Hmm, min användare har inte uppdaterats på ett tag nu, är servern nere igen? eller hur är det för er andra? Edit: nu plötsligt, det verkar som inte vissa låtar kommer med? Redigerad 24 april, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hmm, min användare har inte uppdaterats på ett tag nu, är servern nere igen? eller hur är det för er andra? Edit: nu plötsligt, det verkar som inte vissa låtar kommer med? Vissa låtar kommer inte med pga. dåliga taggar.. Vet inte vad dom går på men men.. Har ett par låtar som den hoppar över också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Är tracks played antal låtar spelade eller antal unika låtar spelade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Är tracks played antal låtar spelade eller antal unika låtar spelade? Ursäkta men, Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ursäkta men, Va? Är "Tracks played" det totala antalet spelade låtar eller det totala antalet unika spelade låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Är "Tracks played" det totala antalet spelade låtar eller det totala antalet unika spelade låtar? Det är antal tracks spelade, oavsett antal gånger spelade.. Så du kan ha en låt på repeat och ändå öka antalet varje gång den börjar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Det är lite skumt, för jag är säker på att jag har lyssnat på mer än 18 låtar idag Min tracks played rör sig i stort sätt aldrig fast recent tracks uppdateras som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Det är lite skumt, för jag är säker på att jag har lyssnat på mer än 18 låtar idag Min tracks played rör sig i stort sätt aldrig fast recent tracks uppdateras som det ska. Jovars, det är samma för mig fast tvärtom faktist.. Jag kan omöjligt ha lyssnat på 840 låtar sen igårkväll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jovars, det är samma för mig fast tvärtom faktist.. Jag kan omöjligt ha lyssnat på 840 låtar sen igårkväll.. 35 låtar i timmen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hey, Hur skaffar alla sig så snygga chorts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 35 låtar i timmen typ. Reggade mig visst för 2 kvällar sen.. Ändå, det blir ett par låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hmm min funkar inte tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Reggade mig visst för 2 kvällar sen.. Ändå, det blir ett par låtar.. Ett par tusen ja För tredje gången nu: Måste man betala för att få lite snyggare spelare där man kan stoppa in bilder m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Efter en jävla massa slit så fipplade jag ihop den här: http://hem.bredband.net/soderlund87/jackass-rander.jpg Men när den var klar så märkte jag att den var 162px för bred så då sket sig de Aja, man får väl försöka komma fram med något annat imorrn om man orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Efter en jävla massa slit så fipplade jag ihop den här: http://hem.bredband.net/soderlund87/jackass-rander.jpg Men när den var klar så märkte jag att den var 162px för bred så då sket sig de Aja, man får väl försöka komma fram med något annat imorrn om man orkar du kan ju alltid sätta dom över varandra.. Och göra din egna bild i samma längd som den andra.. http://hem.bredband.net/soderlund87/jackass-rander.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) du kan ju alltid sätta dom över varandra.. Och göra din egna bild i samma längd som den andra.. http://hem.bredband.net/soderlund87/jackass-rander.jpg http://imagegen.last.fm/minimal-deletem3/r...racks/BBear.gif Jo, så kan man också göra men jag funderar på att klippa till den så den blir 182 bred. Är inte så förtjust i höga signaturer *edit nu när jag tänker på de kommer skiten bli jävligt kort. Får ta o fundera på hur jag ska göra *edit va fan, ser nu också att klockan visar två timmar efter. går det att fixa eller måste jag byta till en annan? Redigerad 24 april, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Verkar ju funka för mig nu Lite fult bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts