eXotic Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Vad hände med honom förresten? Han tog en paus. Eller, han är inne i en just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Nämen oj! Här har Libertines letat sig över 1000 plays, och jag har inte märkt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Här har vi en grabb som fuskar. Inte dåligt med flera tusen spelningar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Här har vi en grabb som fuskar. Inte dåligt med flera tusen spelningar i veckan. Hans taggade låtar går på max 1 min om du kollar när de spelas ofta, inte konstigt att han har 500.000, en låt är på 1 min hos han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Och The Killers har blivit första artisten över 2.000! Grattis. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Såg precis att Nirvana blev det första bandet med över 1000 uppspelningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Nirvana - Lake of fire Blev min 25'000:e låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Nirvana - Lake of fire Blev min 25'000:e låt Hur gör ni igentligen för att se t.ex eran 25'000 låt? Sitter ni och väntar när ni börjar närma er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Hur gör ni igentligen för att se t.ex eran 25'000 låt? Sitter ni och väntar när ni börjar närma er?Man kollar väl runt lite då och då. Och ser man att man har passerat ett antal så subtraherar man väl bara det överflödiga antalet låtar man har spelat, och räknar bakåt i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Hur gör ni igentligen för att se t.ex eran 25'000 låt? Sitter ni och väntar när ni börjar närma er? Hade spelat 25'003 när jag kollade, så det gick ganska snabbt att räkna ut vilken som var 25'000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Har äntligen orkat tagga Babyshambles hela Down in Albion och dess låtar rätt. Kommer synas, särskilt när Shotters Nation kommer snart också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 (redigerad) Hur gör ni igentligen för att se t.ex eran 25'000 låt? Sitter ni och väntar när ni börjar närma er? Det går att kolla låtarna i bakvänd ordning (Senaste låten högst upp) i en lista. På engelska Last.FM så trycker man Charts sedan väljer man Show: Recent tracks i den vänstra menyn. Redigerad 13 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vad finns det för fördelar att tagga album och låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vad finns det för fördelar att tagga album och låtar? Det är väl mest för att man ska kunna hitta musik i sin egen stil lättare, om man har mycket musik som innehåller taggen rock (För att ta ett grovt exempel) och vill hitta liknande låtar så kan man lätt hitta liknande låtar om man söker efter rock på Last.FM. Så taggar är lite som sökord, eller beskrivande ord. Det är vad jag uppfattat det som i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vet inte om du frågade pga mig, men jag taggade dem bara så de registrerades av lastfm men dte gjorde du ju säkert inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Tenacious D - The Metal blev låt nr 8000 dåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 20,000:e låten: Bullet For My Valentine - Suffocating Under Words Of Sorrow (What Can I Do) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Upptäckte detta av en ren slump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Då var både NoFX och Tenacious över 1000 spelade låtar. Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Gratz till Dr. Dre och 50 Cent som nått över 1000 spelningar var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts