iweX Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Red hot chili peppers , va? jag "Fuskar" Vad fan gör denna snubbe då? 3.000 .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Red hot chili peppers , va? jag "Fuskar" Vad fan gör denna snubbe då? 3.000 .. ? Fuskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Red hot chili peppers , va? jag "Fuskar" Vad fan gör denna snubbe då? Han fuskar. Du fuskar. Inga citationstecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Red hot chili peppers , va? jag "Fuskar" Vad fan gör denna snubbe då? 3.000 .. ? Fuskar? Hur fuskar han eller rättare sagt, hur fuskar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Hur fuskar han eller rättare sagt, hur fuskar man? Man har igång musiken på nätterna, när man inte lyssnar på den. För större effekt så tar man en skitkort låt och döper om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Hur fuskar han eller rättare sagt, hur fuskar man? Låter musik stå på när man gör annat. Sänker volymen i mediaspelaren bara. Mitt winamp har inbyggt fuskskydd, det sänker volymen på hela datorn om jag sänker där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Man har igång musiken på nätterna, när man inte lyssnar på den. För större effekt så tar man en skitkort låt och döper om den. Om jag har datorn på natten kan jag inte sova , så det fungerar inte. Låter musik stå på när man gör annat. Sänker volymen i mediaspelaren bara. Mitt winamp har inbyggt fuskskydd, det sänker volymen på hela datorn om jag sänker där Kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Om jag har datorn på natten kan jag inte sova , så det fungerar inte. Hur kan det då komma sig att du har spelat 2500+ låtar på en vecka? Låt oss säga att en låt är fyra minuter lång. 2 500 x 4 = 10 000. Alltså spelade du musik 10 000 minuter förra veckan. Det går 60 minuter på en timma. 10 000/60 = 166,67. Alltså spelade du musik 166,67 timmar förra veckan. Det går 7 dagar på en vecka. 166,67/7 = 23,8. Alltså spelade du musik 23,8 timmar om dagen förra veckan. Det går 24 timmar på ett dygn.. Du spelade musik i 23 timmar och 48 minuter varje dygn. Alltså, egentligen ger jag fullkomligt fasen i om folk "fuskar" eller ej, men jag tycker det är förbannat fjantigt att komma med dumma ursäkter.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Redigerad 10 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Hur kan det då komma sig att du har spelat 2500+ låtar på en vecka? Låt oss säga att en låt är fyra minuter lång. 2 500 x 4 = 10 000. Alltså spelade du musik 10 000 minuter förra veckan. Det går 60 minuter på en timma. 10 000/60 = 166,67. Alltså spelade du musik 166,67 timmar förra veckan. Det går 7 dagar på en vecka. 166,67/7 = 23,8. Alltså spelade du musik 23,8 timmar om dagen förra veckan. Det går 24 timmar på ett dygn.. Du spelade musik i 23 timmar och 48 minuter varje dygn. Alltså, egentligen ger jag fullkomligt fasen i om folk "fuskar" eller ej, men jag tycker det är förbannat fjantigt att komma med dumma ursäkter.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Är du dum eller? Han sover ju bara 12 minuter, såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Storfuskaren är ändå herr BOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Hur kan det då komma sig att du har spelat 2500+ låtar på en vecka? Låt oss säga att en låt är fyra minuter lång. 2 500 x 4 = 10 000. Alltså spelade du musik 10 000 minuter förra veckan. Det går 60 minuter på en timma. 10 000/60 = 166,67. Alltså spelade du musik 166,67 timmar förra veckan. Det går 7 dagar på en vecka. 166,67/7 = 23,8. Alltså spelade du musik 23,8 timmar om dagen förra veckan. Det går 24 timmar på ett dygn.. Du spelade musik i 23 timmar och 48 minuter varje dygn. Alltså, egentligen ger jag fullkomligt fasen i om folk "fuskar" eller ej, men jag tycker det är förbannat fjantigt att komma med dumma ursäkter.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Antingen är det så (alltså, spela 24/7) eller så har han döpt om nått skit på minimalt antal sekunder för att det ska scrobblas och haft på repeat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Storfuskaren är ändå herr BOT! Jag tror inte BOT fuskar, finns det något som tyder på det? Aja, kan vi inte skita i de här fuskdiskussionerna, folk gör som de vill. Det ger inget. Stell: Han sa ju att han inte hade den på om nätterna Redigerad 10 september, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Jag tror inte BOT fuskar, finns det något som tyder på det? Mjä. Jag ville bara vara lite rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Ser fram emot nästa lista. Ska bli intressant att se vad som har hänt de senaste månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Ser fram emot nästa lista. Ska bli intressant att se vad som har hänt de senaste månaderna. Mjo, en ny lista skulle sitta fint. ---------- Förresten, varför är du hedersmedlem BigBear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Säg till innan listan görs, jag vill vara med då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Mjo, en ny lista skulle sitta fint. ---------- Förresten, varför är du hedersmedlem BigBear? Mod på gtamods.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Mjo, en ny lista skulle sitta fint. ---------- Förresten, varför är du hedersmedlem BigBear? Enda aktiva moderatorn på gtamods.com Redigerad 10 september, 2007 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag tror inte vi behöver oroa oss över listan speciellt mycket, det var oftast Siana som gjorde den och han är ju inte kvar. Så att så länge ingen annan tar på sig uppgiften så lär inget hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag tror inte vi behöver oroa oss över listan speciellt mycket, det var oftast Siana som gjorde den och han är ju inte kvar. Så att så länge ingen annan tar på sig uppgiften så lär inget hända. Vad hände med honom förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts