Xemtoth Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Mycket skit på mina listor, funderar faktiskt på att ta bort mitt konto där helt, rätt onödigt när man tänker efter... Håller med där, även om min dator har pajjat så vafan, spelar väll förfan inte någon roll vad folk ser man lyssnar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Mycket skit på mina listor, funderar faktiskt på att ta bort mitt konto där helt, rätt onödigt när man tänker efter... Jag tycker det är skönt att bara länka när man får frågan vad man lyssnar på för musik. Ganska kul att se själv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har last.fm mest för min egen skull, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag skaffade last.fm för några veckor sen, publicerar min sida när tiden är mogen . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Håller med där, även om min dator har pajjat så vafan, spelar väll förfan inte någon roll vad folk ser man lyssnar på Man har det ju inte för att andra ska kunna titta. Jag kan i och för sig bara tala för mig själv men jag har det mest för att se statistik över vilka artister jag lyssnar mest på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Man har det ju inte för att andra ska kunna titta. Jag kan i och för sig bara tala för mig själv men jag har det mest för att se statistik över vilka artister jag lyssnar mest på. Precis. Dessutom använder jag den ibland för att hitta ny musik att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Efter varje låt jag har lyssnat på står det "error" i last.fm programmet. So... What's the fuckup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Efter varje låt jag har lyssnat på står det "error" i last.fm programmet. So... What's the fuckup? Japp, varit så för mig i några dagar nu... Riktigt jävla äckligt cpdrygt... blir sjukt lack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Mina låtar som jag lyssnat kommer inte längre upp, fast när jag går in åp programmet genom winamp, så står det låtarna jag lyssnat på. Nån annan som har detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Haha, verkar vara lite problem med Last.fm nu. För mig kommer låtarna ungefär en dag försent Rooney – I'm A Terrible Person 1d, 0h and 57m ago Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Nån annan som har detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Efter varje låt jag har lyssnat på står det "error" i last.fm programmet. So... What's the fuckup? Jag har haft det problemet lite fram och tillbaka, men det brukar räcka med att starta om Last.FM-programmet så brukar det ordna sig. Frenzy: Redigerad 25 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Top listener på Pontiak Johanzon nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Men jag får inget error!!! Bara att de inte visas på last.fm sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Top listener på Pontiak Johanzon nu Är du stolt nu ? Redigerad 25 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Top listener på Pontiak Johanzon nu Vafan? Hello Saferide på liknande artister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Är du stolt nu ? Det är väl klart. Som jag har kämpat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Vad har jag gjort! Top Listener - Laser Inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Yay! 5000 spelade på last.fm. Den 5000:e låten gick till Death Cab For Cutie med låten I Will Follow You Into The Dark Nu ska jag sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 35,000:e låten blev Maxïmo Park - Now I'm All Over The Shop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts