Adriian Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Wihoo! 16k Fast nu kommer jag inte kunna scrobbla på ett tag då jag är i Varberg fram till Augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Någon som har både lust och tid att fixa en sån där lista igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Någon som har både lust och tid att fixa en sån där lista igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Någon som har både lust och tid att fixa en sån där lista igen? Skulle va kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Några låtar du har skickat har inte lagts till i din profil av följande skäl: Spamskydd utlöst: Du skickade in en låt med tidigare datum än ditt senaste upplägg. Vad ska detta betyda? Efter det kom upp har inte låtar registrerats längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Några låtar du har skickat har inte lagts till i din profil av följande skäl: Spamskydd utlöst: Du skickade in en låt med tidigare datum än ditt senaste upplägg. Vad ska detta betyda? Efter det kom upp har inte låtar registrerats längre. Mitt skit scrobblas inte iheller just nu, får iofs inte upp ett sånt meddelander heller. Ta en öl och var glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 *tar en öl och är glad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 *Tar också en öl och är glad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 *slickar tillbaka i kickens röv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 *slickar tillbaka i kickens röv* Intresseklubben antecknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Intresseklubben antecknar.Drick din öl och var glad. *fortsätter att slicka frenetiskt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Grattis Winnerbäck! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ds7cqy4k97id.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Grattis kicken och Maim för AUCHTUNG! Surt för Maim dock som redan har 4 varningar. Eftersom det är nogulunda milt så får du hyber i 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 15k nu =) tror 15k-låten blev Strike Anywhere - Question the answer, är dock inte säker, kom på det lite för sent ---- Förresten,OMFG LOLZZZZZZ @ Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Varför uppdateras inte min Top Artist this week? Det står Top Artist This week sen inder står det 10-17 juli, och det är den 24 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Varför uppdateras inte min Top Artist this week? Det står Top Artist This week sen inder står det 10-17 juli, och det är den 24 idag Det kan ta lite tid serru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Varför uppdateras inte min Top Artist this week? Det står Top Artist This week sen inder står det 10-17 juli, och det är den 24 idag Det brukar ske i slutet av dagen, veckan är ju inte slut än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Resettade min Last.fm precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Resettade min Last.fm precis. Får man fråga, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Får man fråga, varför? Mycket skit på mina listor, funderar faktiskt på att ta bort mitt konto där helt, rätt onödigt när man tänker efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts