iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Vem är "Top listinger" på sMk då? http://www.last.fm/music/Slagsm%C3%A5lsklubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Vem är "Top listinger" på sMk då? http://www.last.fm/music/Slagsm%C3%A5lsklubben Du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Tvekade mellan den här tråden och Humortråden... Redigerad 12 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Du? Ändå bara i 300 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Funderar på att dra hem lastfm pluginet på denna datorn, men har ingen musik på den.. Last.fm har stått öde för min del i ja, någon/några månader nu pga en trasig dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Tvekade mellan den här tråden och Humortråden... Det är jättemånga som ser Death Cab som emo, bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Nästan varenda band är ju taggat som emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Det är jättemånga som ser Death Cab som emo, bara så du vet Det enda som Death Cab har som är emo är att musiken är emotionell (vanlig missuppfattning för vad emo betyder) och det vet jag ingen musik som inte är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Det enda som Death Cab har som är emo är att musiken är emotionell (vanlig missuppfattning för vad emo betyder) och det vet jag ingen musik som inte är. Jag vet Dock är det fortfarande många som ser Death cab som emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) VAh!!? Nu har jag nött Pontiak hela kvällen och tar mig en titt på Last.fm innan jag ska lägga mig. VAd ser jag? Jo, det finns inte med. nvm. Nu funkar det... Redigerad 19 juni, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kebab finns med på Top Listeners över Pontiak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kebab finns med på Top Listeners över Pontiak Jag hade lätt legat först om mitt skit hade fungerat som det skulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kebab finns med på Top Listeners över Pontiak Där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Själv är man top listener på Stereophonics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jag är snart Top Listener på Gogol Bordello Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Top listener på Nordman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Då min dator prinicip har säckat ihop så kan jag inte "scrobbla" längre eller vafan det heter får fixa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Ny dator, har inte orkat fixa på ett tag. Först nu har jag dragit igång med scrobblandet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Själv är man top listener på Stereophonics Duktigt pojke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Är snart uppe i 10k Wohoo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts