kattälskaren Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nu har jag fått en rolig liten fil där det står vad jag lyssnar på, men saken i signaturen funkar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nu har jag fått en rolig liten fil där det står vad jag lyssnar på, men saken i signaturen funkar fortfarande inte. Har du ställt in inställningarna den roliga filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Har du ställt in inställningarna den roliga filen? ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nu har jag fått en rolig liten fil där det står vad jag lyssnar på, men saken i signaturen funkar fortfarande inte. En rolig liten fil hjälper fan mindre än innan jag visste något alls.. OMG.. Ladda ner plugin till din spelare.. Installera skiten.. Skriv in användarnamn och lösenord i pluginet.. Tuta och kör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 @BOT:kommer du hålla listan uppdaterad? ...ändra min skamliga 5:a iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ojoj det var inte lite du kopierade mig Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 @BOT:kommer du hålla listan uppdaterad? ...ändra min skamliga 5:a iallafall Klaga.. Har 10 på listan.. och ja, på fm så har jag "Tracks played: 780" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fixis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Ojoj det var inte lite du kopierade mig Qouad *visslar* Edit: e du typ nöjd nu? Redigerad 24 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fixis. Nice! Skulle vara fin om du fixade till listan lite Bot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Har också fixat det. Var ganska enkelt att göra. edit: Tog bort det annars hade sigen varit för stor. Redigerad 24 april, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ganska roligt att se när saker som denna kommer till forumet, tar ett tag sen har ALLA dem . eller är det bara jag som tycker sig känna igen detta från "userbar boomen". OT:Hur länge har denna sak funnits med tanke på att BOT har typ 30'000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fick för mig att lite starkare jag är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ganska roligt att se när saker som denna kommer till forumet, tar ett tag sen har ALLA dem . eller är det bara jag som tycker sig känna igen detta från "userbar boomen". OT:Hur länge har denna sak funnits med tanke på att BOT har typ 30'000 Det kom upp en sånär sak i somras, fast då var intresset inte ens lamt. Men detta kommer snart dö ut, fast aldrig hos mig eftersom jag haft det sen somras, nej nej nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 @BOT:kommer du hålla listan uppdaterad? ...ändra min skamliga 5:a iallafall Ja så länge jag orkar Uppdaterade alla för fem minuter sedan BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 OT:Hur länge har denna sak funnits med tanke på att BOT har typ 30'000 RJ blev medlem 20 Nov, 2002. Men det tog väl fart 2004 kanske BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Snart ska jag också ha upp en sån där kalas-grej i signaturen, ska dock vänta tills jag rensat alla tidigare spår och artister vilket tydligen tar upp till 24 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hm, Måste man subscriba sig för att få en egen chart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 En rolig liten fil hjälper fan mindre än innan jag visste något alls.. OMG.. Ladda ner plugin till din spelare.. Installera skiten.. Skriv in användarnamn och lösenord i pluginet.. Tuta och kör.. Och det kommer inget att skriva något i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Och det kommer inget att skriva något i. Gå in på Winamp, sem trycker du på ctrl+p och sen går du ner till plug-in och väljer Audioscrobbler... nånting och sen trycker du typ configure och sen säller du in i den rutan du får upp.. Detta funkar ara om du har Winamp iof men det hoppas jag du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts