Jump to content

Last.fm och Audioscrobbler

[B][O][T]
 Share

Recommended Posts

Tror jag har sagt det förr, men:

Musiken står på typ hela tiden när jag är hemma. Jag sätter igång den vid 16-16.30 när jag kommer hem från skolan och stänger av den vid 22. Större delen av tiden sitter jag ju vid datorn, men ibland kilar jag iväg och då bara vrider jag ner volymen lite. Det här är något som jag gjort sedan långt innan jag skaffade min last.fm. En dålig ovana helt enkelt. :P

Men samtidigt kan jag inte påstå att min profil visar ett oäkta resultat för det. Med tanke på hur mcyket jag lyssnar på min mp3spelare i skolan så jämnar det nog ut sig rätt bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror jag har sagt det förr, men:

Musiken står på typ hela tiden när jag är hemma. Jag sätter igång den vid 16-16.30 när jag kommer hem från skolan och stänger av den vid 22. Större delen av tiden sitter jag ju vid datorn, men ibland kilar jag iväg och då bara vrider jag ner volymen lite. Det här är något som jag gjort sedan långt innan jag skaffade min last.fm. En dålig ovana helt enkelt. :D

Men samtidigt kan jag inte påstå att min profil visar ett oäkta resultat för det. Med tanke på hur mcyket jag lyssnar på min mp3spelare i skolan så jämnar det nog ut sig rätt bra. :rolleyes:

Joo men säkert :lol:

Jag brukare då iallfall inte "glömma" musiken på :D jag brukar lämna den på :lol: ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men samtidigt kan jag inte påstå att min profil visar ett oäkta resultat för det. Med tanke på hur mcyket jag lyssnar på min mp3spelare i skolan så jämnar det nog ut sig rätt bra. :rolleyes:
Jag tappade min MP3-spelare för två veckor sedan. Först högg det i hjärtat då det var en julklapp ifrån min storebror, sedan fick jag massa besvär då jag inte längre har något att roa mig med i väntan på buss/tåg som oftast är runt en timme lång.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tappade min MP3-spelare för två veckor sedan. Först högg det i hjärtat då det var en julklapp ifrån min storebror, sedan fick jag massa besvär då jag inte längre har något att roa mig med i väntan på buss/tåg som oftast är runt en timme lång.

Haha, jo det hände mig med..

Men jag 'lånade' mammas CD-spelare .. Fast nackdelarna är att du måste betala för musiken, det finns typ barar 10-12 spår per skiva och det är lite bökigt med 10 skivor i väskan. Men annars funkar det bra. Folk blir lite förvånade när man drar upp en gammal walkman på tåget. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man ta bort tags som man taggat? blev lite fel med en grejj

Jag blev besviken på att det inte fanns någon snabbfunktion för det men det går i alla fall att gå in på en artists sida, välja att tagga och sen bara ta bort allt i fältet så tas taggarna bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor