Kebab Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Hur gör man så att man ser hur många låtar man lyssnar på i månaden? Att visa på sin sida menar du? http://www.hiegel.fr/~hugues/Musique/Last.fm/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Grattis sMk till 8k! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Att visa på sin sida menar du? http://www.hiegel.fr/~hugues/Musique/Last.fm/ Osäker, Jag vill kunna jämföra med mina kompisar på vem som lyssnar på mest musik i månaden Jävlar, min kompis lyssnar på 18låtar mer i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Lyssnar på i snitt 20 på en dag, fast de är nog +40 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Lyssnar på i snitt 20 på en dag, fast de är nog +40 nu. Just ja, det var du som lyssnade på musik 27/4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Just ja, det var du som lyssnade på musik 27/4. ´ Boomer lyssnar du 24/7 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jag lyssnar kanske 8-7/24. (109 per dag i snitt) Nu vet du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jag lyssnar kanske 8-7/24. (109 per dag i snitt) Nu vet du! Men du brukar glömma musiken på ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Jag lyssnar kanske 8-7/24. (109 per dag i snitt) Nu vet du! Jag som bara lyssnar på 45låtar/dag Edit: Stell lyssnar på nästan lika många låtar i veckan som jag gör per månad Redigerad 1 juni, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Men du brukar glömma musiken på ibland. "glömma" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jag har 75 per dag och då pausar jag när jag går iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jag är en storlyssnare med 37. Fast jag hade ju en stor svacka i några månader där jag inte hade Last.FMs plugin installerad. Funderar på att göra en reset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Tror jag har sagt det förr, men: Musiken står på typ hela tiden när jag är hemma. Jag sätter igång den vid 16-16.30 när jag kommer hem från skolan och stänger av den vid 22. Större delen av tiden sitter jag ju vid datorn, men ibland kilar jag iväg och då bara vrider jag ner volymen lite. Det här är något som jag gjort sedan långt innan jag skaffade min last.fm. En dålig ovana helt enkelt. Men samtidigt kan jag inte påstå att min profil visar ett oäkta resultat för det. Med tanke på hur mcyket jag lyssnar på min mp3spelare i skolan så jämnar det nog ut sig rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Tror jag har sagt det förr, men: Musiken står på typ hela tiden när jag är hemma. Jag sätter igång den vid 16-16.30 när jag kommer hem från skolan och stänger av den vid 22. Större delen av tiden sitter jag ju vid datorn, men ibland kilar jag iväg och då bara vrider jag ner volymen lite. Det här är något som jag gjort sedan långt innan jag skaffade min last.fm. En dålig ovana helt enkelt. Men samtidigt kan jag inte påstå att min profil visar ett oäkta resultat för det. Med tanke på hur mcyket jag lyssnar på min mp3spelare i skolan så jämnar det nog ut sig rätt bra. Joo men säkert Jag brukare då iallfall inte "glömma" musiken på jag brukar lämna den på ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Men samtidigt kan jag inte påstå att min profil visar ett oäkta resultat för det. Med tanke på hur mcyket jag lyssnar på min mp3spelare i skolan så jämnar det nog ut sig rätt bra. Jag tappade min MP3-spelare för två veckor sedan. Först högg det i hjärtat då det var en julklapp ifrån min storebror, sedan fick jag massa besvär då jag inte längre har något att roa mig med i väntan på buss/tåg som oftast är runt en timme lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag tappade min MP3-spelare för två veckor sedan. Först högg det i hjärtat då det var en julklapp ifrån min storebror, sedan fick jag massa besvär då jag inte längre har något att roa mig med i väntan på buss/tåg som oftast är runt en timme lång. Haha, jo det hände mig med.. Men jag 'lånade' mammas CD-spelare .. Fast nackdelarna är att du måste betala för musiken, det finns typ barar 10-12 spår per skiva och det är lite bökigt med 10 skivor i väskan. Men annars funkar det bra. Folk blir lite förvånade när man drar upp en gammal walkman på tåget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Kan man ta bort tags som man taggat? blev lite fel med en grejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Kan man ta bort tags som man taggat? blev lite fel med en grejj Jag blev besviken på att det inte fanns någon snabbfunktion för det men det går i alla fall att gå in på en artists sida, välja att tagga och sen bara ta bort allt i fältet så tas taggarna bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Jag blev besviken på att det inte fanns någon snabbfunktion för det men det går i alla fall att gå in på en artists sida, välja att tagga och sen bara ta bort allt i fältet så tas taggarna bort. Okej tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Har inte haft Last.fm-pluginet igång på äkert 1½-2 månader =/ Ska nog börja igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts