Hew Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Haha. Nej faktiskt inte. Fanns så mycket dålig musik på den så att det inte var sant. Ja menar, G-Unit? Va fan. Lyssna inte på det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Haha. Nej faktiskt inte. Fanns så mycket dålig musik på den så att det inte var sant. Ja menar, G-Unit? Va fan. Alla har vi skelett i våra musikgarderober, skäms inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Sen jag startade om min last.fm har jag high med dom flesta här på gtasajten. Läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Sen jag startade om min last.fm har jag high med dom flesta här på gtasajten. Läskigt. Your musical compatibility rating with Boomerxxx is: Very High You share many artists in common, including "Weird Al" Yankovic, Bloodhound Gang, and The Killers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Your musical compatibility rating with Boomerxxx is: Very High You share many artists in common, including Tenacious D, Metallica, Guns N' Roses, and Bloodhound Gang. När fan lyssnade jag på metallica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har bärjat scrobbla på allvar nu igen. http://www.last.fm/user/Frenzan/ Har very low eller low på många av GTAsajten, det roligare är att jag knappt lyssnat på de artisterna som kommer upp då, om jag äns har det. Kommer t.ex aldrig ihåg att jag lyssnar på Arctic Monkeys, hatar det bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har bärjat scrobbla på allvar nu igen. http://www.last.fm/user/Frenzan/ Har very low eller low på många av GTAsajten, det roligare är att jag knappt lyssnat på de artisterna som kommer upp då, om jag äns har det. Kommer t.ex aldrig ihåg att jag lyssnar på Arctic Monkeys, hatar det bandet. Jaa! nu har vi Super hade bara very high förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har bärjat scrobbla på allvar nu igen. http://www.last.fm/user/Frenzan/ Har very low eller low på många av GTAsajten, det roligare är att jag knappt lyssnat på de artisterna som kommer upp då, om jag äns har det. Kommer t.ex aldrig ihåg att jag lyssnar på Arctic Monkeys, hatar det bandet. Your musical compatibility rating with Frenzan is: Very Low You share a few artists in common, including Bob Dylan, Red Hot Chili Peppers, Slagsmålsklubben, In Flames, and System of a Down. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Your musical compatibility rating with Frenzan is: Very Low You share a few artists in common, including Bob Dylan, Red Hot Chili Peppers, Slagsmålsklubben, In Flames, and System of a Down. :< Mjo, det ironiska med det är att det är band jag inte gillar, förutom Bob då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har bärjat scrobbla på allvar nu igen. http://www.last.fm/user/Frenzan/ Har very low eller low på många av GTAsajten, det roligare är att jag knappt lyssnat på de artisterna som kommer upp då, om jag äns har det. Kommer t.ex aldrig ihåg att jag lyssnar på Arctic Monkeys, hatar det bandet. High. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har bärjat scrobbla på allvar nu igen. http://www.last.fm/user/Frenzan/ Har very low eller low på många av GTAsajten, det roligare är att jag knappt lyssnat på de artisterna som kommer upp då, om jag äns har det. Kommer t.ex aldrig ihåg att jag lyssnar på Arctic Monkeys, hatar det bandet. Very Low You share a few artists in common, including Pink Floyd, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Timbuktu, and The Clash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 High. Länk till din, kthx. Very Low You share a few artists in common, including Pink Floyd, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Timbuktu, and The Clash. Ah, där lät det bättre, förutom RHCP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Your musical compatibility rating with Frenzan is: Very Low You share a few artists in common, including Nirvana, System of a Down, Guns N' Roses, Ramones, and Slipknot. Hoho... Scrobblar inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Your musical compatibility rating with Frenzan is: Very Low You share a few artists in common, including Nirvana, System of a Down, Guns N' Roses, Ramones, and Slipknot. Hoho... Scrobblar inte mer Lyssnar inte på något av de banden längre! Hur längesen var det sen du slutade scrobbla egentligen? Vi hade ju rätt lika musiksmak back in da dayz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Lyssnar inte på något av de banden längre! Hur längesen var det sen du slutade scrobbla egentligen? Vi hade ju rätt lika musiksmak back in da dayz. Scrobblade typ i en vecka eller något Ungefär när denna topicen startades... Ska man börja igen, tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Scrobblade typ i en vecka eller något Ungefär när denna topicen startades... Ska man börja igen, tro? Ja, det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Ja, det tycker jag. Scrobblar nu Kan man nollställa sina gamla scrobbles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Scrobblar nu Kan man nollställa sina gamla scrobbles? Japp, på settings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Skönt att ha börjat scrobblat igen efter en veckas uppehåll. Någon som har high eller högre med mig? http://www.last.fm/user/Lajnux/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Länk till din, kthx. Ah, där lät det bättre, förutom RHCP. Dadadadam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts